Trött:/

Kom nyss hem igen från mötet i stan:) Träffade en vän när jag gick mot bussen hem så jag fick skjuts hem så slappa jag betala 27kr till på bussen:S rena rånet nu för tiden att åka buss. SUCK. men tur e att man inte åker buss allt för ofta. Men men nu e jag iaf hemma igen å jag är sjukt trött..:S somnade kl 8 eller nått imorrse å vaknade kl 11 när telefonen ringde. Så idag blir det en lång och seg dag:S btw min dator kom inte idag heller:/ men den e på väg för posten har fått paketet så det kommer förhoppningsvis imorrn..*JAG VILL HAAAA!!!!*

Skulle ringa N kl 11 men hon orka inte gå upp då..hehe sikken latmask:P såg att hon vaknade nyss:)

Skriver nog mer senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0