dålig början:( , lyckligt slut:)

Ja jag vaknade kl 15:00 idag å skulle egentligen gått upp kl 13:00;) men orka inte:P Men sen fick jag skickat iväg moderkortet så jag får la förhoppningsvis ett nytt nästa vecka:P sen så tog jag å brorsan en promenad ner till stan för vi skulle inhandla alkohol inför fallens dagar som startar imorrn men som alltid så hade jag ju fan glömt mitt bankomat kort hemma:S så jag får vänta tills imorrn. På vägen ner till stan börja mina ögon strula å jag måde verkligen piss..såg suddigt å mådde illa..:S kändes som jag skulle svimma eller nått..å så skulle man ju gå hem me alkoholen som bror fick köpt iaf. men så träffade vi på en kompis som körde oss hem..snacka om tur..hehe iaf för mig som mådde skit.

Sen kom man hem å satte sig vid datorn igen å det va la inte det roligaste kan jag lova. såg en kommentar på min blogg som fick mig att stelna i hela kroppen samtidigt som jag skaka som ett asplöv. Det som stog e inget jag drar upp nu för nu e det löst och allt e som det ska:) Men hade föredragit att få reda på det som stog på ett annat sätt men men nu e det som det e. Glad iaf att jag fick reda på det. Men har iaf löst det och det är skönt att fått det ur världen å det kommer aldrig ske igen hoppas jag verkligen inte iaf.

Snacka sen me Älsklingen i telefon en stund och hon ska till sthlm imorrn tills sin mamma å familjen. så jag hoppas hon kommer få en toppen helg. Kommer inte kunna snacka me henne lika mycket:( Men hon har iaf fyllt på mobilen så jag kan ju nå henne lie iaf:D Saknar min underbara flickvän såå sjukt mycket:( hoppas aldrig hon lämnar mig och jag hoppas aldrig jag behöver lämna henne heller för det skulle va sjukt jobbigt att lämna nån som man verkligen älskar så djupt att jag skulle kunna offra va som helst för henne. Allt jag vill ha e hennes kärlek och vara en del av hennes liv. iofs så är jag väl det lite redan får jag hoppas:) Men jag vill vara den person hon verkligen kan känna att hon kan ty sig till va det än är, jag vill aldrig att hon ska behöva känna att hon inte kan prata med mig eller säga saker för att jag ska bli sur, visst vissa saker går inte att ungå att kanske bli sur för men så e det för alla förhoppningsvis, aa det e la så förhållande funkar. Men jag ställer iaf alltid upp för Nathalie även om jag kanske inte alltid gillar det men vi e som sakt en egen person som har egen vilja å egna intressen å det ska man få ha. Men i ett förhållande måste man iaf försöka anpassa sig lite. Men så e det oxå i alla förhållande. Jag gör absolut inget jag vet eller tror kan såra Nathalie för inget e viktigare för att kunna såra henne. Hon är den person jag prioterar i första hand för förhoppningsvis e det henne jag ska dela mitt liv med å bilda familj med så då är det Nathalie som kommer i första hand, sen kommer min familj som alltid stöttar mig i alla mina val här i livet som alltid ställer upp. Ingen i min familj som dömmer någon för misstag de gjort, iaf inte så länge det inte berör dem sj. Men mamma å bror sköter sitt å båda två är glada för min å Nathalies skull å jag vill absolut att Nathalie ska känna sig älskad i vår familj å känna att hon alltid är välkommen oavsätt vad.

Många människor gör misstag men det flästa misstag är till för att förlåtas och förhoppningsvis lär man sig av sina misstag å aldrig gör om dom..Jag personligen har aldrig gjort om ett misstag 2 gånger. Jag lär mig av det första:) Men man e som sakt inte mer än mänsklig å människor gör misstag som kan såra eller skada men ibland får man förlåta för att kunna gå vidare. Jag har lätt för att förlåta men det beror helt å hållet på va det handlar om. sen om det bara görs 1 gång. Finns vissa saker jag absolut aldrig förlåter men alla som känner mig vet va det e för jag är alltid ärlig och öppen av mig å säger oftast precis det jag vill. Detta jag skriver är verkligen inte en pik på nått vis till någon det är bara hur jag är å hur jag ser på saker å ting. Ärlighet, respekt och uppskattning är absolut det viktigaste och det bästa en människa kan visa utan det kommer man inte långt här i världen.

Jag Kan inte leva utan Nathalie vid min sida å jag hoppas aldrig jag kommer behöva det för jag säger inte va jag skulle ta mig till om jag mister henne..räcker att jag mist henne en gång å det va en gång för mycket, de tankar jag hade då om mig sj å mitt liv va inte alls höga, men en gång till skulle ta knäcken på mig. Så jävla mycket som hon betyder för mig det går inte att beskriva me ord. Älskar henne sjukt mycket.

*I forgive you*

Åk nu älskling till sthlm i helgen me ett leende på läpparna å ha skoj me allihopa å tänk inte mer på det som vart, Jag finns här för dig alltid och längtar tills vi ses igen, Kan absolut inte hata dig för nått i världen, Kan kanske hata vissa saker du gör men det e inget jag grubblar över i all evighet å det hoppas jag du vet, hoppas du känner mig såpas väl nu iaf:D Jag älskar dig sweetheart å du betyder allt för mig. Hälsa mamma, bror, syster och mr rich guy;) haha kommer inte ihåg va han heter. Men ha en toppen helg:) för det ska jag försöka ha iaf å ring mig..LOVE YOU<3<3<3

Ne nu ska jag strax snussa kudde^^ Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0