Respekt?

Jag börjar bli trött på att folk som ska lägga sig andras förhållande å folk som inte kan visa nån jävla uppskattning för 2personer som verkligen älskar varandra. Jag vet att det e många killar som jätte gärna skulle vilja ha Nathalie både som flickvän å ett ligg, å när hon väl får ett fast förhållande då duger hon inte längre som vän å det bevisar ju en hel del hur en del ser på henne. asså hon e inte nått jävla ragg man kan behandla hur som helt, jag blir rent av skit förbannad för att folk inte kan visa henne mer respekt än så..Visst blir man väl glad för att dom slutar höra av sig så ser man ju va nathalie betyder för vissa eller hur dom ser henne å då kan man tänka på det i framtiden men jag hoppas iaf aldrig att det kommer ta slut mellan oss för jag ger henne iaf den respekt, vänskap å den kärlek som hon förtjänar. Jag skulle iaf aldrig kunna behandla henne på så vis som många killar gjort mot henne å jag kan säga att det finns en å annan som jag verkligen skulle vilja träffa på i en mörk gränd någon gång för vissa har verkligen vart såå grovt elaka och vidriga mot henne:/ det gör mig så jävla förbannad att bara tänka på det, Visst jag har sj vart med om idioter men aldrig någon som vart såå jävla respektlösa. Jag vet att jag inget kan göra åt det förflutna som vart och hänt men jag förstår inte hur en del kan vara sånna idioter. Jag är iaf ledsen för att Nathalie är den tjej som behövt råka ut för allt. Men det kommer aldrig hända igen inte så länge hon är tillsammans med mig iaf för det skulle jag aldrig tollerera att nått händer henne. Jag kommer aldrig iaf göra illa henne varken psykist eller fysiskt. Jag blir dessutom så jävla arg när personer hör av sig till henne som om inget hänt å låtsas som inget för jag vet att Nathalie är så jävla genom snäll att hon inget säger eller nått för att allt ska vara bra:/ Det anser jag vara fel men jag kan inte styra över henne. Jag kan iaf alltid finnas för henne å stötta henne genom allt å det kommer jag att göra oavsätt jag gillar det eller inte. Jag hoppas iaf folk kan börja visa henne mer respekt å visa vilka som verkligen är hennes vänner. Man sticker inte eller slutar skriva för att nån skaffar ett förhållande om man inte e svartsjuk eller vill nått annat.

Jag älskar min Nathalie och hon förtjänar verkligen en pojkvän som kan ge henne den trygghet, närhet, respekt å uppskattning en pojkvän ska ge sin flickvän. Hon förtjänar vänner som kan ge henne allt en vän kan erbjuda. Nathalie förtjänar att vara lycklig med mig och med sinna vänner. Jag litar på nathalie men jag litar inte på killar tills dom visar sitt rätta jag för jag är rädd att fler ska såra henne å bara se henne för en sak. tyvär så e det så jag känner å tycker för hon är värd verkligen mer än va hon får. Jag försöker iaf ge henne allt jag kan ge henne å jag hoppas verkligen hon känner att jag finns å bryr mig om henne, och att jag alltid stöttar henne fast det kan vara jobbigt, Men jag e inte feg för att ta tag i saker som e jobbiga heller. gör allt för mitt hjärta å hur mycket jag kan hata visa val som hon tar så finns jag å stannar kvar. Tycker dock hon ska börja ge sig sj mer respekt och inte vara så jövla snäll mot allt å alla för det slår bara tillbax förr eller senare på ett eller annat sätt. Iaf va som jag ser det hela. Men hur som helst kommer jag aldrig att svika, såra, göra illa henne på nått vis.

Nästa vecka kommer Nathalie hit antagligen å då ska vi bara mysa å rå om varandra å inte tänka på nått annat runt omkring. Jag längtar iaf tills jag får ha henne i min famn å bara viska i hennes öra att jag älskar henne säga till henne hur underbar å vacker hon e och hur mycket hon verkligen betyder för mig å mitt liv. Hon är allt jag vill ha i mitt liv. Jag dör hellre än att vara utan henne.

Nathalie för mig betyder du allt för mig är du den mest vackaste person både insida som utsida, Jag älskar dina gröna ögon hur dom ser på mig när vi är med varandra, jag äslar ditt leende hur du ler och skrattar när du tittar på mig, älskar ditt blonda hår som är mjukt som silke å doftar så gott när du ligger där bredvid mig i sängen. Din kropp är den mäst mjukaste å skönaste att ta på bara att ligga å klia dig på ryggen är så underbart och verkligen känna din närhet. allt du gör, gör mig otroligt lycklig. Jag kan inte sluta titta på dig, jag kan inte sluta le och jag kan aldrig låta dig gå ifrån mig för du är och har allt jag någonsin önskat å jag är sjukt lycklig att du tog ditt förnufft att svara på mitt mail och att du bestämde dig för att sätta dig på tåget i 6 timmar för att komma hit ner till mig och den bästa är att jag fick din kärlek Jag fick DIG!:D:D Nu vill jag aldrig förlora dig någonsin ALDRIG!!!!! Älskar dig föralltid Ronja, nathalie Stridsberg<3

LÄNGTAR tills vi ses baby:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0