Terminator Salvation..:S

Nu ska jag lägga mig och sova..kollade precis klart på Terminator Salvation och jag kan inte riktigt påstå att jag riktigt hängde med i handlingen me tanke på att John Connor lever på 2018 å ska rädda sin far som är en tonåring och han e vuxen:S i dom andra filmerna är det hans far som sänder tillbaka Terminator för att rädda John när han e ung så hur det går ihop vet i fan..hehe men det va klart bra effekter och den va bra gjord filmen men hängde inte riktigt med..får ta å läsa lite mer om filmen senare så kanske jag får ett hum om handlingen;) Kanske jag som bara e seg..haha men brorsan fatta lika mycket som mig så jag va inte ensam iaf:P

Du är underbar du är mitt allt. Älskar dig gumman<3


Älsklingen la sig innan vi börja kolla på filmen iaf men hon ringde upp min mobil så hade vi högtalarna på för hon ville somna till att höra mig:D faktist riktigt sött tycker jag;) hon har iaf somnat för jag sa godnatt och att jag älskade henne innan jag la på men fick inget svar så jag antar hon sover gott:) Älskar henne verkligen av hela mitt hjärta och jag kommer aldrig att släppa taget om henne för jag har det så underbart tillsammans med henne och vill inte mista en dag med henne i mitt liv. Jag längtar sjukt mycket efter henne nu men imorrn kommer hon hit:D ingen anar hur mycket det betyder för mig att få ha min älskade flickvän här hos mig och bara rå om henne å ge henne all min kärlek:) ska bli fantastiskt:) *LÄNGTAR*

Nathalie Jag älskar dig för allt du gör, för allt du säger och för den du är, du är den mest fantastiska tjej jag nånsin träffat och du förgyller var tråkig stund och hela mitt liv. dig kommer jag kämpa för så länge mitt hjärta slår alltså tills dagen då jag dör. du behöver aldrig ändra en detalj hos dig för min skull för, för mig är du mer än perfekt och jag ska leva med dig i all evighet. Du har mitt hjärta å det kommer följa dig vart du än vänder eller vart du än går jag står alltid vid din sida. Älskar dig hjärtat mer än du kan tro. Ses imorgon då vi kan somna i varandras armar och vakna till dagens ljus å bara finnas för varandra och känna närheten av personen man älskar:) Hoppas iaf du sovit gott nu. Puss & Kram min ängel<3

Nu ska jag hoppa i säng..love and peace;)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0