aaahhh...

Asså va fan kan folk ge sig..skaffa ett eget liv eller nått..lägg er inte i mitt liv för jag står inte för va jag gör om nån skadar eller gör illa min familj eller Nathalie..sen fega jävla idioter som hotar mig via min tjej..ge fan i att blocka mig å hota mig direkt istället för att ta ut allt på en tjej..fega as..svär på gud att rör ett strå på henne så skulle jag lätt ta 10års fängelse för att få göra världen å alla en tjänst. de som inte känner mig vet inte vad jag e kapabel till å inte så ska inte..men jag e inte den som drar mig tillbax om det handlar om de jag älskar. Men jag tycker folk ska börja mogna å inse sanningen.

Men att hota en mig via en tjej e det patetiskaste som finns..ärligt va man nog att snacka me mig direkt..sen det som sas till Nathalie förut det är 1sak som jag aldrig kommer glömma..va det värsta å fegaste jag någonsin hört. fattar inte hur en del killar kan vara så sjuka i huvudet å gå på en tjej på det viset..aaaahhhh det gör mig illamående.

Spelar iaf ingen roll vad folk gör jag lämnar aldrig Nathalie....Ni gör bara saker å ting värre för er själva..så ge fan i oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0