ENSAM=/

Jag har aldrig kännt mig så sjukt ensam i hela mitt liv som jag gör just nu..:( Viste fan inte att man kunde sakna en person så jävla mycket som jag saknar Nathalie..Jag vet att det inte e lå¨gnt kvar tills vi ses men de timmar som e kvar känns som en evighet:/ Var dag som gått har jag bara känt mig deppigare å deppigare för jag e så jävla otålig för jag vill ha henne hos mig NUUUUU!! asså jag lovar börjar nästan grina snart av saknad å ensamhet..:( finns ingen i världen jag hellre vill vara med nu denna sekund än min lilla smurf..KOM HIT!!!!:/ Kär e verkligen minsta man kan säga att jag e..jag e förälskad så det skriker i knutarna..:D Ska ligga här i min ensamhet ikväll å imorrn å bara räkna timmarna.

Jag älskar min baby över allt annat så ingen kan ana..det e sjukt hur mycket underbara känslor som sprylalr runt i mig "eller va man säger" det e otrolig känsla iaf men alla gör mig lycklig förutom den saknaden jag har =/ Men den slipper jag känna snart. Jag ser verkligen fram emot att träffa min ängels mamma men ju mer jag tänker på det gör det mig livrädd..:S TÄNK OM..jaa tänk om hon inte gillar mig..:S *hjärtstillstånd* Ne men jag ska vara mig sj så får man se sen..men jag hoppas iaf dom gillar mig^^ Älskar ju bumman å respekterar henne å jag skulle aldrig vela henne någe illa..aldrig i livet..hon e den finaste människa jag mött..hennes <3 är underbart rakt igenom. Jag hoppas på en bra start å sen ett lycklig liv tillsammans med henne.

*Ronja, Nathalie Stridsberg du är mitt allt<3*

Ne nu ska jag fortsätta me det jag höll på med..SAKNA!!!

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0