Försov mig..

Jaha då försov man sig..:S Skulle vart på ett möte nu kl 11 men vaknade nyss av att den personen jag skulle ha möte me ringde..haha va säger man "OJ" haha ne men vi fick boka in ett nytt möte sen så fråga hon om det va bättre med eftermiddags tider istället..haha shit va pinsamt..har aldrig försovit mig från ett möte tidigare..:S Eller rättare säkt så hade jag totalt glömt av det oxå..:S aja skit samma..fick iaf en ny tid sen va det ingen fara iaf..:D Men men..

Imorgon kommer min smurf^^ gud va jag längtar..stackarn ska sitta på tåg å buss typ hela eftermiddagen kvällen för att komma hit..:/ men det hoppas jag hon tycker e värt^^ *Älskar dig gumman<3*

Idag ska jag bara ta det lugnt å vika in det sista som jag tvätta igår om det nu har hunnit torka men det lära jag märka sen..annars blir det nog inte mycke annat man hittar på just idag iaf.

btw igår när jag städa så vart det otroligt rent..tog sin lilla tid iaf..haha men vart iaf nöjd när det va klart..känner inte igen min lägenhet som den e nu..måste va lite skit..haha..man e ju kille^^ till och med runt datorn e det rent å det e sällsynt..haha..men men vart iaf bra..:D nu kan man ta hem folk utan att skämmas ögonen ur sig;)

Ne nu ska jag kila vidare..skriver mer sen.

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0