Got Damn..:D

Fredag idag å va innebär detta..Jo min älskling kommer idag^^ Jag riktigt längtar tills ikväll när jag ska möta henne på stationen..Har saknat henne så fruktansvärt mycket..:/ Men idag kommer hon=) me so happy^^ så i helgen blir det massa mys bara:) ska bli så underbart att få ligga å pussa å kramas me min lilla smurf^^ hon e såå go. timmarna kommer gå segt idag:( dels för att jag saknar hjärtat å sen för att jag fick 1,5 timmes sömn inatt bara:( la mig halv 4 å vaknade halv 6 igen å kunde fan inte somna om för jag låg å tänkte på kvällen:) Men men e hyffsat van me lite sömn så det ska la inte bli några problem..hehe..:D

Ska iaf göra ett ryck med dammsugaren sen igen..blåser ju in massa skit så fort man öppnar någon stans:S men tar det sen..Ska la kolla me bror va han ska hitta på idag, kanske kan va me han tills ikväll så kanske tiden går snabbare..kommer annars bara sitta å räkna timmarna å då går som ju såååååå sakta..:S hehe. Nu är min älskling på avslutning i skolan, sen e hon på väg hit..wiiee..Ses sen baby^^

Nu ska jag nog sätta på lite mer kaffe å muppa vidare..:D Btw ikväll tar jag min sista cigg..:D ska sluta igen nu. gick inte så bra sist av vissa situasioner..men denna gången har jag ingen anledning att börja igen. ska va me hjärtat me så då ska det nog gå fin fint..:D wish me good luck^^

Skriver mer senare eller imorrn=)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0