mys
Jag är så otroligt lycklig för att ha älsklingen här..igår kväll vart det tacos å mys..eller aa var vad vi hade tänkt oss men det plingade på dörren när vi precis ätit klart..hehe där stod Fredrik å jenny me en stor påse me alkohol i..då va den mys kvällen förstörd..hehe men det gjorde nog inget för jag hade iaf super skoj och jag hoppas älsklingen hade det me..vi åkte ner till stan iaf för att gå in på BS men vart ju inte så..kasst band å dyrt inträde så vi tog taxi tillbax till Fredrik..bror å Pyret va ju med så klart med..får ju inte glömma dom..hehe men jag å Nathalie gick från F å J runt 5 imorrse eller va kl va. men hade skoj..:D

Kl 4 vaknade jag idag haha snacka om att sova bort hela dagen eller vad..men gick iaf upp å gjorde mig iordning sen fick jag kila till affären och handla för vi/jag skulle göra hemma gjord pizza idag..va super gott iaf..sen har vi bara myst å tatt det lungt idag me lite film, massage och godis..:D nu ska vi kika på underworld 3^^ den e super bra..:P

Älskar Nathalie mer å mer för var dag som går..hon e helt underbar. Lycklig att jag får vara me en så underbar och vacker tjej som henne<3 *Puss hjärtat mitt*

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0