sovit hela dagen...

Wow..Jag å älsklingen vaknade nyss..:S hehe snacka om att sova bort hela dagen. Iofs så kom vi inte i säng så tidigt heller. kl va la närmare 6 imorrse då ci la oss för att sova. Men jag har iaf sovit gott^^ hehe men känns bara så dumt att sova bort dagen när solen lyser utanför. Men men nu sitter jag iaf å dricker kaffe å tog mig en go snus..Nathalie står inne i duschen å ska göra sig iordning. men va som sker idag vet jag inte ännu men det märker man väl sen. blir la inte allt för mycket me tanke på va kl e hehe.. Men imorrn e det midsommarafton så det blir la till att partaja lite eller så:D Fredrik å jenny skulle nog ha fest så då drar man väl dit:)

Men men det va la allt för idag:)

Älskar min älskade Nathalie<3 hon e min dröm min verklighet och mitt liv:)
*Puss honey*

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0