Stekande sol



Ännu en underbar sommar dag med stekande sol..Vaknade kl 15:00 eller nått sånt.. sikket slöseri av dagen när det e så underbart ute. Nästan så man skäms lite för jag vill ju komma ut så man kan njuta av sommaren och solen. Vill ju bli brun nån gång i år med..hehe Men jag å älsklingen fick iaf en promenad i solen idag me..Gick till Karlstorp å hämta ut pengar sen så köpte vi dricka å lite godis å gick å satte oss på en bänk å myste lite i skuggan för det va varmt som satan i solen å jag har fan inga riktiga sommar kläder:( Känner att jag har sjukt behov av pengar så jag kan införskaffa lite nya kläder men jag har aldrig råd me det:( Bara massa räkningar å vardagliga saker pengarna går till när man bor sj:( har nada engar kvar när allt e betalat varje månad å det känns så jävla tråkigt:/

Man hör vänner å folk snacka om att dom köprt ny mobil, kläder, datorer eller dyligt men va fan har man råd med sj:( E fan lessamt. men men jag e iaf glad att jag har tak över huvudet å överlever så det e ju det viktigaste men hade vart skoj om man kunde köpa nått nytt nån gång. men men det kommer väl får jag hoppas..:D Skulle iaf behöva en ny mobil eftersom min har gett upp:( Sen så lite nya kläder, iaf sommar kläder för hur skönt e det att gå i jeans när det e 40grader i solen..:S uscha.

Nu är det snart dags för älskligen att åka hem till sandviken för hon börjar jobba på måndag nästa vecka så hom måste åka senast på söndag..:( vet ju inte ännu hur det blir om jag ska åka med nu eller om jag ska åka upp senare. Men utan henne kommer jag ha sjukt tråkigt å känna mig ensam:/ Även fast vi kanske inte hittat på allt för mycket saker å göra nu när hon vart här så har det iaf vart underbart att bara få vara med henne och spendera dagarna i hennes sällskap. hon får dagarna att kännas fantastiska för min babe e en sprallig och skämtsam tjej som får en att skratta:) Hon älskar att bjuda på sig sj å det gillar jag:) Älskar min honey pie<3

Nu så kom min älsk ut från duschen så nu ska vi mysa till en film men här e några bilder från dagen:)

   

  
Finns mer bilder på BildDagBoken : xtiiasx heter jag där^^

Trevlig sommar<3

//Tiias

Kommentarer
Postat av: Tina

Så söta ni är..

Ja jag vet det där med pengar är inte alls lätt.. :/

kram på dig

2009-06-25 @ 12:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0