Torsdag's Mys



Nu är kl snart halv 12 och vi har ätit pizza och kollat på film..:D och nu håller älsklingen på att bleka sitt hår:) kommer nog bli fint får vi hoppas:) Annars vet jag en som kommer va sur resten av kvällen å skälla på mig så fort jag öppnar munnen..hehe men jag börjar bli van;) E så roligt när älsk gör sig iordning så e det bäst man e tyst^^ för det e inte alltid det går som hon vill då blir babe ilsken som en katt..hehe men det e sött..:P Kan ju förstå henne till en viss del för det e ju inge skoj om det inte blir som man vill..iaf när man ska någon stans. Har hänt mig me men jag har inte så lågnt hår så man kan ju snabbt göra nått annat eller så rakar jag av mig skiten så e det klart;) men det e lite små sött när älsk blir sur på mig:) hehe

Ska väl fortsätta äta chips å kika på "Swing Vote" sen me Kevin Costner..den verkar bra men får la se hur den e när vi sett den..:D Kollade på lite filmer igår..2 st jag gott rekomenderar att se e "I taket lyser stjärnorna" som är en svensk film som handlar om en ung tjej vars mamma är sjuk..den va riktigt bra för att vara svensk..Jag gillar inte svenska filmer vanligt vis men finns en å annan..Sen kollade vi på "Alpha Dog" lite flummig men grymt bra..handla om små gangsters som kidnapar en kille på 15 år men sen vet dom inte hur dom ska handskas med situationen. det va 2 bra filmer som jag såg igår och jag rekomenderar att se dom..:D

Imorrn vet jag inte riktigt va som sker..ska la till mamma en sväng sen kanske det blir party om man kan fixa lite alkohol för jag missa ju systemet idag me tanke på att man gick upp så sent å imorrn e det ju stängt..:( Men det brukar alltid lösa sig på ett eller annat sätt..:) Nu ska jag fortsätta mysa me älsklingen:)

Puss & Kram till min smurf^^<3

//Tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0