Underbar dag!!



Jag och älsklingen vaknade kl 14:00 idag och gick upp å gjorde oss iordning..:D sen så va det hur underbart väder som helst så vi bestämde oss att ta en promenad ner till slussarna idag me..va riktigt skönt å varmt ute..på vägen hem stannade vi vid sluss cafet så bjöd jag älsklingen på sommarens första mjukglass =) får hoppas sötnosen blev lite glad iaf..gott va det iaf..Mjukglass i bägare med tuttifrutti strössel..mumma..:D Tyckte det va lite små romantiskt idag me älsklingen..Det va det igår me men idag kunde vi njuta riktigt av värmen å sen en kall å go glass:D






Sen när vi kom hem gick vi till affären och handla lite mat och godis:D nu har vi ätit hamburgare me pommes å kollat på en film som handlar om en tjej som har köpbegär..hon köpte massa kläder å saker med massa olika krediter och försatte sig i skulder..men oftast har alla filmer ett lyckligt slut;) Även denna..hehe..:D Krediter e livsfarligt att börja med. Hoppas jag slipper hamna där..hehe iofs redan försen;) aja men filmen va bra..Nu håller jag på och tvättar me å gumman diskar efter maten..DUKTIG hon e^^ hehe

Men jag har iaf haft en toppen dag tillsammans med älsk..

*Älskar dig baby booo<3*

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0