Årets dopp..:D



Gårdagen började med att jag fick 2-3 timmars sömn å sen vaknade jag strax före 13:00 medans älsklingen låg kvar till 14:00 nått..så snackade jag me frazze på msn och vi prata på att gå ner till slussarna och sätta oss och ta några öl å tjöta skit så när gumman vaknade så gjorde vi oss iordning å sedan väntade vi in frazze som va på systemet å sen bror som va hemma. När dom kom så plockade vi ner det sista sen så knallade vi allihopa ner till Gammle Dal "Slussarna" å så satte vi oss ner å öppna en go öl..men kall vet i fan om jag kan påstå att den va..men iaf..sen efter 1 timme eller så kom Marie-Louise ner me å satte sig å det e Frazzes syster. Jag fick en känsla av att jag ville ta mitt första årliga dopp så jag fråga om nån mer va sugna..Va bara Frazze som joina mig..jag kan säga shit pommfritt va kallt det var *Brrr* Men vart skönt efter en stund..:D Lite roligt ändå..jag har bott i Trollhättan stort sett hela mitt liv men hade aldrig badat nere i Älven tidigare..hehe så det va nytt det med..:D

Sen när kvällen närmade sig fick vi för oss att åka in till BackStage och ta nån öl så vi beställde en taxi från slussarna in till stan:) Men innan taxin kom hann vi dricka mer öl å jag hann smita under staketet in till ko hagen å mata kossorna..eller aa dom va mer rädd för mig än jag för dom..:D men fick iaf klappat en av kossorna innan den rusa i 390..haha Sen kom Taxin å vi gick in å köpte cigg å sen hamnade allihopa inne på Max :) Så det vart hammburgare å så..tog med maten å gick ner å satte oss på bryggan där det oftast är ett sommar tillhåll men igår va det hyffsat tomt där nere men det va ganska skönt.








Min underbara å finaste flickvän som jag älskar mest mest mest<3


Till slut hamnade vi iaf på Backstage men satt bara där en liten stund innan vi åkte hem med bussen för vi skulle upp tidigt idag för vi har bestämt att åka och bada på Gardesanna idag, så vi åkte hem tidigt. åt lite mat å sen la vi oss men natten har la inte vart som planerat kanske..Älsklingen va mega trött men kunde inte somna alls å hon somnade typ nyss å kl e nu 07:11 så stackarn har vart vaken hela natten så hon följer inte med å badar idag:( Men sen väckte hon mig 1:a gången kl 1 av att hon nöp mig i bröstet haha sen vaknade jag kl 4 igen av att babe va ledsen för att hon inte kunde somna å jag kan förstå henne..Låg å prata me henne en stund men då vart jag ju pigg så jag har vart vaken sen 4 och lite smått bakis men det går la över..hehe

Så idag ska jag alltså åka å bada me Frazze och Marie-louise, älsk ska ligga hemma och sova sen får vi se va som sker..:D

Älskar min lilla smurf Nathalie.<3
Puss min fina flicka (K)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0