Tacos + Mys



Go kväll..:D Har precis ätit Tacos å kollat på "the Benchwarmer" sen mys med älsklingen:) Jag är så otroligt lycklig för vår skull..känns sjukt bra mellan oss, Jag tänker ibland tillbaks till dagen jag träffa min sötnos första gången, va mitt livs lyckligaste helg när jag va tillsammans med ´Nathalie. Men nu kan jag inte beskriva hur jävla underbart det känns att vara med henne. Hon har vart här nu sen den 12:e juni men ska åka hem på måndag för hon börjar jobba då..:( kommer sakna henne sjukt mycket:( Men dröjer förhoppningsvis inte alls länge tills jag åker upp till henne. lägntar redan hehe.

Nästa vecka ska jag nog åka till Tidaholm med Frazze, Vi ska hem till Pontus å hans familj..:D sen ska vi la ut å paddla kanot hehe undra hur det kommer gå;) va inte igår man paddla kanot senast:P Men ska bli skoj..då e det iaf 1 vecka som går snabbt sen hoppas jag på att åka till min babe när jag kommit hem igen:)

Jag är fan skit lycklig nu när Nathalie är min igen..:D vi har vart tillsammans nu i 2 veckor denna gången å jag hoppas verkligen det håller i sig denna gången för jag vill aldrig förlora min ängel igen. Jag har sjukt underbart tillsammans med henne å jag vill dela mitt liv med henne. Älskar henne mest av allt. <3

Nu sitter babe å lockar håret för att se hur det ser ut:) sen ska vi kanske ner å fånga grod yngel haha, som när man va liten^^ Men älsk ville se om man kunde få den att överleva å se hur dom utvecklass..:P Men får se om vi orkar gå till slussarna för det. Annars blir det mer film å mys..köpte ju godis å poppcorn när jag va i affären förut så gotta sig å mysa e inte fel det heller. Har iaf underbart och skoj me min smurf:D

Ska skriva mer imorrn om allt..känner att jag vill skriva ett mega lågnt inlägg om hur lyckligt lottad jag känner mig som har en så underbar flickvän som nathalie..visst jag skriver hela tiden om henne men det e för att hon är den viktigaste person i mitt liv just nu och jag har henne i mina tankar 24/7. Visst hon kan vara dryg ibland men det e det som gör henne till den hon är. det e inget jag inte kan stå ut me för alla kan va dryga ibland..haha jag e specielt dryg när jag e onykter..haha men men..Alla är vi speciella på vårat egna sätt men jag älskar allt hos Nathalie som inatt när hon inte kunde somna så vaknade jag kl 1 av att hon nöp mig i bröstet..haha lite små drygt när man sov som skönast å hade druckit. Men Va gör det? Jag kunde ju somna om plus att jag har inget emot att bli väckt för jag älskar all tid jag får spendera men min underbara älskling. Jag tar vara på var sekund med henne för när sommarn e över så kan vi inte ses lika mycket som nu för hon har 1 år kvar i skolan å jag har la inget direkt för mig va jag vet ännu. Men jag kommer göra allt för att få va me min smurf så mycket det bara går:) Men när hon tar studenten kommer vi kunna ses hur mycket vi vill..:D ser verkligen fram emot att få flytta ihop me älskl. Vi ska dessutom skaffa en hund tillsammans för både hon å jag vill ha en hund så why not liksom. men det får bli till hösten:)

Nu vart det en del iaf men det e inget emot va jag känner eller tycker..så jag ska skriva mer imorrn eller så. För mig e nathalie viktigast av allt.

*Älskar dig honey pie, Now and for all future;)*<3


Ne nu ska jag kila vidare..Trevlig helg allesammans:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0