film å kärlek..:D

Go kväll..:D Nu har jag precis kollar på The UnBorn..va lite smått scary faktist..:S får hoppas man inte drömmer mardrömmar nu bara..hehe ne då jag e sån tuffing så jag klarar av allt..hehe ne skämt å sido..den va lite små läskig men den påverkar inte min sömn så mycket..inte medvetet iaf..:D har massa lyckliga å fina tankar som snurrar runt i mitt huvud nu^^ Men jag rekomenderar att se "The UnBorn" den va bra:D

Annars ikväll har man bara tatt det lugnt som vanlig å snackat me min älskling på telefon å sen sms terrat henne hela dagen..hehe hon kommer snart bli trött på mina sms..:D Igår somnade hon när jag skrev sms så jag fick inge svar då blev man orolig ju när man sms:at som tokar å sen slutar hon plöttsligt svara..:( Men älsklingen va trött så hon somna..hehe fick så söta sms imorrses istället..:D min lilla mode princessa.^^ Längtar att se bilderna från hennes mode uppvisning idag:) hade iaf gått bra fast hon va nervig..:P

Jag har alltid önskat att få vara lycklig å jag kan inte beskriva min lycka som jag känner nu när Nathalie kommit tillbaks till mig..känslor kan man beskriva med 1000 ord men den känslan/känslorna jag har innom mig och för henne går inte beskriva för dom e ofattbara. men 3 ord jag kan beskriva det är att jag älskar Nathalie och med det så hennes personlighet, hennes utseende hennes innre och utstrålning det finns inget vackrare å underbara som hos henne. Jag minns första gången jag skrev till henne den 30:e oktober jag minns dagen jag träffade henne första gången 20:e November "happiest day in my life" Jag minns dagen hon åkte hem 25:e November var mina 5 lyckligaste dagar jag någonsin vart med om :) allt var så underbart fram tills slutet av December då allt bröt ut men vet ej varför:( Sen gick det upp å ner sen tappa vi bort varandra någon stans på vägen..:/ Men nu har vi funnit varandra igen och den 12:e Juni har jag åter igen hennes underbara kropp i min famn och hennes varma kramar å denna gång gör JAG inga misstag..det lovar jag. Älskar henne för mycket för att förlora igen..puss min prinsessa<3

Folk får hata mig för den jag är och för va jag gör men jag kan bara leva efter mina egna drömmar och mina egna känslor..Jag gör mina egna val för det jag anser vara bäst för mig sj å mitt liv..Jag är lycklig nu och det får mig att må bra. Sen att mina val inte alltid påverkar posetivt hos alla det kan jag inte hjälpa..jag kan inte leva i en lögn när jag har det jag vill ha framför mig. Jag trodde en gång eller inbillade mig att jag inte ville ha det som jag har nu men jag ljög bara för mig sj och alla andra..Jag vill ha det som jag har idag och jag vill leva mitt liv efter det oxå..Just nu känns det bara som allt kan gå frammåt å inte bakåt. Jag älskar min familj, de vänner jag har och jag älskar Nathalie det får alla förstå eller inse..mer kräver jag inte än att få ha det som jag har det nu!!!. Hata mig om ni vill men håll det för er sj eller nått för jag bryr mig inte.

Nu ska jag ta å lägga mig strax så jag kommer upp till mötet imorgon.

//Tiias

Jätte fin text bara till min Ronja Nathalie stridsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0