mys <3

Vaknade kl 14:00 idag av att älsklingen väckte mig^^ trött som ett as a jag ju men kunde ju inte sova mer me tanke på va kl va..men vi gick iaf upp å gjorde oss iordning..sen vid 16:00 så började min tvättid så jag å gumman gick ner å slängde in lite kläder sen gick vi till affären å handla nått att äta sen mat för kvällen..Det blir Hemmagjord pizza idag med och vitlöks dressing som jag sj har gjort..mumma..:D Sen har vi vart hos bror och pyret å lånat lite filmer som vi kan se ikväll med å bara mysa.


Det har verkligen vart underbara dagar tillsammans med älsklingen..känner starkare för henne för var dag som går..det e en fantaskits känsla att ha henne här efter 8månaders lägntan att få ha henne hos mig..men nu har hon snart vart här en vecka å det e fantastiskt och underbart..Älskar verkligen Nathalie<3

Nu ska jag kika vidare innan vi ska göra mat å kika på film.^^

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0