Äntligen!!!

Igår kväll kom min älskade sötnos:D Fy fan va glad jag vart samma sekund hon gick av bussen då jag mötte henne:D Va så otroligt underbart..:) Hade verkligen längtat som en idiot efter henne men men nu är hon äntligen här hos mig^^ Igår vart det pizza, å mys till The UnBorn men vi vart trött så vi gick å la oss innan kl 12.

Älsklingen väckte mig kl 11 idag hehe då hade hon legat vaken redan 2 timmar..:S varför inte väcka mig då för..stackare..sen när vi väl kom upp ur sängen idag så gjorde vi oss iordnin sen vart det att gå till affären å när vi kom hem så färgade hjärtat mitt hår^^ Vart skit snyggt men jag har 1 blått öra å nacken e blå sen aa ska la inge mer säga..haha färg på mer ställen än håret iaf;)

Jag är iaf lycklig att min älskling är här..känns sjukt underbart. Jag vet hur mycket jag älskar henne för det gör jag å jag vill verkligen pussa på henne 24/7 men det får jag ju inte..:( Hoppas hon känner lika som mig. för det skulle ju vara underbart om detta nu kan funka. Vill det!! Men jag vet inte vad Nathalie tänker på eller känner..men jag hoppas inte jag gjorde henne besviken nu iaf..:( hon kanske hade större förhoppningar å så än va hon fick när hon kom..:S men men hoppas iaf hon älskar mig för den jag e och att hon vill ha mig.:( För jag älskar å vill ha Nathalie. aja får se vart allt leder.

Btw sluta röka igår så det e snart 1 dag sen jag slute å det känns redan jobbigt..hehe men med nathalie i närheten kommer det nog gå bra får vi hoppa..:D hehe. ska iaf kämpa på.

Ne nu ska jag fortsätta massera sötnosen^^ hon ligger redo i sängen;)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0