<3



Jag kan verkligen inte beskriva all mina känslor jag har innom mig det e bara helt omöjligt att förklara dom med ord, men det jag känner är otroligt för jag känner mig så stark och lycklig..Men tidigare ikväll va det en liten sak som rubbade hela min värd..allt stog stilla för en stund å jag va mer än livrädd, hjärtat slutade slå å jag kände bara hur kroppen stelnade till och jag fick en kall kår rakt igenom hela mig..Va det en inbillning eller vad? Att en perons tankar, ord eller bara en text som personen skriver kan påverka en så otroligt mycket..Men nu känns allt bra igen fick bara en känsla som skrämde livet ur mig nästan. Men en varm å tryggande röst fick mig att lugna mig..Nathalie du anar inte hur du påverkar mitt liv, men det e till det bättre..du får mig att vela kämpa för allt som e jobbigt du får mig att se allt på ett ljusare sätt..önskar min bakgrund kunde vart bättre för jag vill kunna ge dig mer än jag kan..Jag kan ge dig all min kärlek å mycket mer men jag kan nog inte ge dig allt du önskar. Hoppas iaf jag kan ge dig tillräckligt..för du betyder allt för mig.

Jag har gjort många dåliga val i mitt liv men valet att träffa nathalie den 20:e november va mitt bästa val..jag va nervös inför den dagen å tänkte backa ur för jag e inte den som brukar träffa personer via internet eller jag va inte det tills den dagen iaf..men hade jag dratt mig ur då hade jag fått ångra det resten av livet för det va då jag träffade den mest underbaraste person som finns och det var mitt livs bästa val hittils. Jag ångrar inte en sekund att jag börja prata med Nathalie eller att jag träffade henne för jag kände redan innan att det skulle vara en vän för livet som jag kunde öppna mig för å berätta om mitt liv å mina upplevelser sen att det vart mer än vänskap mellan oss är det jag e lyckligast över för jag föll pladask för hennes varma utstrålning å hennes sköna personlighet. att sitta å beskriva mina tankar å känslor får mig att känna mig ärlig mot mig sj. Jag tror verkligen på kärlek vid första ögonkastet för jag har vart med om det 2 gånger å mina känslor svek mig ingen gång. Den känslan att känna kärlek vid första ögonkastet är verkligen kraftfull å sen att känslan inte är en illusion att det verkligen e som man känner å att den håller i sig..för min kärlek blir bara starkare å starkare för var dag som går.

Ett förhållande behöver inte bestå av att man måste vara med varandra dag ut å dag in så länge man känner en gnista mellan varandra å en tillit att lita på varandra e en viktig den att bygga ett förhållande på. man har hela livet på sig att umgås å dela varandras intressen å kärlek på men kan man inte ses varje dag eller varje vecka får man göra det bästa av situationen så e det bara..men jag tror litar på mina känslor så jag ser ingen tvekan om en ljus framtid tillsammans med Nathalie men tills den dagen kommer då vi kan flytta ihop får man göra det bästa av hur det är. Nu kommer vi iaf få en hel del tid tillsammans i sommar å den kommer jag ta vara på var ända sekund. sen när hennes skola börjar igen får vi ta det som det kommer för det viktigaste är att hon inte gör samma dumma val som jag gjort här i livet. Jag kommer alltid att finnas å stötta henne i alla hennes val oavsett men jag hoppas iaf att hon gör bättre val än va jag gjorde iaf när det gäller skolan.:D

Jag ska inte vara feg å säga att utan nathalie i mitt liv så skulle jag ta livet av mig för det skulle jag antagligen aldrig våga men jag skulle bryta ihop denna gången om hon skulle försvinna igen. Jag inser verkligen hur hon påverkar allt hos mig, min vilja att orka ta tag i saker som jag länge skjutit upp. Jag önskar verkligen att det e fler än bara jag som känner en så stark kärlek för en annan person som jag gör för det e verkligen en underbar känsla..känna att man vill dela allt med denna person å ge allt man bara kan. Detta är ABSOLUT bästa känslan jag känt.

Jag älskar dig så otroligt mycket Nathalie så det är nästan skrämmande;) Du betyrder mer än något annat <3 Jag hoppas jag får chans att ge dig allt jag kan och allt du förtjänar..det skulle vara en ära att få vara en del av ditt liv från och med nu å alla år frammåt. spendera kvällar, helger, jular, födelsedaga, bröllop och allt det tilsammans med dig skulle vara bästa som kan hända mig. du e min ängel honey å jag älskar dig <3

Nu ska jag spela eller något en stund..ska se om man kan sova senare eller om man blir uppe inatt för man vaknade ju strax före 7 ikväll..:S snacka om att sova bort hela dagen..haha pratade me min älskling förut i telefon å det va underbart å hett samtal.;) inga detaljer här..:D haha..:D

jallabye smulpaj!!

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0