Sommar 2009

Sitter här å lyssnar på RadioSeven.se..riktigt skön radio kanal.:P viste inte om den föräns Nathalie tipsa mig om den^^ Tack honey..skit goa låtar ibland.:D Annars gör jag inte specielt mycket nu..sitter bara å väntar på att det ska bli fredag nån jävla gång..visst det e bara 3 dagar kvar men känns som en evighet när man saknar någon..:( Men det e fredag snabbare än man tror^^ dör imorrn e det bara 2 dagar kvar sen 1 dag å sen freeeeedag^^ wiiee.

Idag blir det en lugn å stillsam dag framför datorn men imorrn då ska jag storstäda å då menar jag verkligen storstäda..:S å tvätta som e såå tråkigt..eller det e tråkigt att behöva springa till tvättstugan hela jävla tiden..men men det ska bli så gött när allt e klart sen..så imorrn går la dagen snabbt förhoppningsvis:D Mamma kommer ju oxå imorrn så dår får man lite sällskap =)

Fan börjar bli redigt tråkigt att bara gå hemma å inte ha något å göra för dagarna går så jävla segt så det inte e sant..inte för att jag har något emot att va hemma eller sjukskriven men vill göra något..tur e fan att man har en del planer för sommaren iaf..ska va med älsklingen en del sen får jag försöka hitta på någe skoj me bror å pyret..sen vet jag inte hur det blir i slutet av sommarn om jag ska till Daniel å Amanda i Danmark å hälsa på..skulle vara såå jävla skoj men beror på pengar å så med..sen Jonas fundera på att komma till sverige å¨hälsa på med..haha lilla Guguu..skulle va skit skoj att träffa honom för han e fan den skönaste killen jag spelat å ihop med..så jävla rolig e han..:D Men det e ju sånt man får kika på me pengar å allt. Men Daniel måste jag bara träffa snart..har spelat ihop nu ett par år men aldrig setts förut men han e en av de bäste paresoner jag känner via nätet å wow..vi kan snacka om allt då menar jag allt mellan himmel å jord.

Det e iaf lite planer man har men jag ska iaf vara med nathalie så mycket jag bara kan men nu kommer hon på fredag å stannar ett tag^^ sen ska jag till henne i slutet av Juli som e inplanerat just nu men kanske hinns med tidigare me men det lära jag märka..e sjukskriven till den 30:e November så jag ska ta alla tillfällen att va med gumman jag bara kan. finns ingen annan jag hellre spenderar tid med än med henne. för jag älskar henne å hon e absolut min bästa vän och förhoppningsvis min flickvän;) hehe. Längtar iaf sjukt mycket efter henne nu..:/ men som sakt inte långt kvar..:)

Älskar dig Nathalie..Det gör jag verkligen <3

btw..fredag tar jag min sista cigg hade jag tänkt mig..;) spännande å se hur det kommer gå men det kommer nog gå fin fint me nathalie här som stödjer mig..hehe..bara jag kan hålla mig från det ett par veckor ska det la gå fint tror jag^^ höll mig 2 veckor sist men då kom det lite jobbiga situationer som orsakade att jag börja igen men ska nog gå fint nu^^

Ne nu ska jag kila vidare..

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0