Tisdag

Tisdag morgon..Vaknade och va helt genom svett för jag va sjukt röksugen..svårt att bara sluta tvärtt när man rökat sen man va 7år:S men det  e jobbigast på morgonen..så nu ligger min älskling i soffan å e sur på mig för att jag rökade 1 cigg.:/ det va kasst av mig för den va inte änns go ciggen.:/ men 1 cigg på en hel dag e bättre än 20-30 st som jag brukar röka för jag har klarat mig hela dagarna nu iaf från ciggen..bara morgonen som e värst. men men ska klara detta. Jag vill inte röka men det e inte lätt att bara sluta..e ju nått jag gjort i 17 år nu..:S men men det kommer.



Jag har haft helt fantastiska dagar sen älsklingen kom..jag e såå otroligt lycklig och Nathalie är verkligen tjejen jag vill spendera mitt liv med. Jag älskar henne så otroligt mycket. att vara med henne är det mest betydelsefulla just nu..känner mig så älskad och uppskattad..Jag har undrat mycket hur jag kan förtjäna en så underbar å genom snäll tjej som Nathalie. Men jag är iaf lycklig som får va me henne. Vi har haft helt underbart tillsammans nu och jag hoppas hon känner detsamma..:D i lördags kom Fredrik å Jenny och överaska oss när vi låg å myste till The Unborn^^ dom hade med sig en stor påse me öl å cider..hehe så man kunde ju inte bara be dom att gå hem..så vi fick göra oss iordning sen så vart det party:D sen kom bror och jennifer oxå..så vi festa till kl 5 på morgonen men det va jätte trevligt. sen sov vi till kl 4 på söndag eftermiddag, vi gjorde oss iordning å sen gick jag till affären å handla så gjorde vi hemmagjord pizza å fortsatte kolla klart på filmen vi börja kolla på..sen vart det massa mys. Igår gick jag å älsklingen till affären tillsammans för att handla nått att äta så det vart skinka me färsk potatis å gräddfil me gräslök..riktig sommar mat:D men mumma som bara den.:D låg och myste till massa filmer med^^ Älskar verkligen att mysa me min älskling<3

Nu har jag inte spelat på 2 veckor å det känns underbart skönt att slippa det specielt nu när jag har Nathalie här hos mig..ska åka med sötnosen till sthlm om hon vill annars åker jag me henne till sandviken när hon ska hem.:D men det märker vi hur det blir..huvudsaken e att jag får va me henne..det betyder verkligen allt för mig att få va me henne så mycket det bara går. Jag e otroligt kär, helt fantastisk känsla jag har innom mig och att få somna å vakna med gumman bredvid mig e underbart. Mina vänner å min bror tycker iaf om Nathalie å det betyder mycket för mig. har haft tjejer förr som inte vart mycket värda i min brors ögon så jag e glad att han tycker om Nathalie..e nog egentligen första tjejen han någonsin sakt nått bra om^^ inte för han hatat alla andra men han har inte vart posetiv direkt..vet ej varför. Men skönt för jag älskar Nathalie över allt annat å att ha bror och vännerna på min sida gör allt mycket bättre:D

Idag e det underbart väder ute så jag ska tvinga älsklingen att ut å promenera lite i det fina vädret..:D tänkte tvinga me henne hem till mamma en sväng senare..:D måste dit iaf för min mobil har gått sönder så jag ska sno mammas..haha hon kan ta sin gammla mobil:D känner mig naken utan..men funkar ju nu när jag inte behöver skicka sms till N..:D hon e ju här..asså sjukt va lycklig jag känner mig..:) Sen senare ska vi göra hamburgare å kika film eller nått..men innan får vi ut å röra på oss lite;) Hoppas iaf gumman inte e sur hela dagen nu för min cigg.:(

*Älskar dig Nathalie över allt annat och jag är såå stolt som har dig för du e mest underbaraste, snällaste person jag träffat å jag älskar verkligen din personlighet. att se dig glad och skratta får mig glad å skratta. jag vill dela mitt liv me dig och repektera dig och älska dig för den du är för du förtjänar det. Du är bästa som hänt mig. Älskar dig*

Nu ska jag kika vidare lite medans gumman sover vidare på soffan..:D

//tiias

Kommentarer
Postat av: Tina

Underbart att höra du är så lycklig:D

2009-06-16 @ 10:52:48
Postat av: Markus aka "Backlund"

Grattis dude, hoppas det håller i sig nu också :)

2009-06-16 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0