Tisdag <3



Vaknade kl 16:00 idag..:S känns så värdelöst att vakna så sent för hela dagen e typ förstörd..:( Men vi la oss sent så det e ju klart man sover länge då så man får la skylla sig sj lite kanske..Det är iaf sjukt skönt väder ute. Jag å älsk satt å solade lite på balkongen när vi gick upp sen så fick jag gå ensam till affären:( för gumman orka inte göra sig iordning idag..hehe men det gick bra iaf :) Så idag blir det nog mest att ta det lugnt..älsklingen ligger i soffan å bara slappar eller va man ska säga:) ser skönt ut. sj sitter jag å väntar på att kaffet ska bli klart för jag e gött sugen på en köpp kaffe å en cigg:D ska sätta mig på balkongen å njuta av värmen me kaffet:)



Jag känner mig lite kass nu för jag lovade Nathalie och mig sj att jag skulle sluta röka men har jag det än? det har gått upp å ner nu det senaste..röka ena dan sen höll upp 2 sen va man påt igen:( Jag vill men jag kan inte bara sluta tvärtt men jag försöker hela tiden. Jag har inte rökt sjukt mycket sen gummsan kom hit å det e iaf ett framsteg sen att jag inte hade viljan att skita i att köpa cigg när jag ändå hade hållt mig 2-3 dagar. kasst men men det kommer..:D Åker jag me älsk upp till sandviken nu snart så blir det nog lättare får jag hoppas. Men men jag ska sluta!!!



Jag är iaf lycklig som har en underbar flickvän som Nathalie. Jag är verkligen sjukt förälskad i henne å det är en fantastisk känsla. Nathalie is my angel<3 Hoppas verkligen på en lycklig framtid tillsammans med henne och att hon känner desamma som jag känner för henne..men det tror jag väl;) Annars skulle hon väl inte stanna kvar hos mig nu:) Snart e det ju dags för henne att åka hem för hon ska ju sommarjobba men jag hoppas jag kan åka med henne när hon åker annars får jag vänta några dagar å komma sen men om jag måste stanna hemma några dagar så kommer det kännas sjukt tomt utan min älskling..finns inget bättre än att få vara me henne och somna å vakna vid hennes sida. Att vakna å slå upp ögonen å se hennes blonda hår och se henne ligga där bredvid det e en känsla som e obeskrivlig, så underbart så det inte e sant iaf. Har aldrig älskat någon som jag älskar min smurf. Man kan aldrig förutse framtiden hur den kommer bli, men jag hoppas iaf den blir bra å att jag får vara en del i Nathalies liv.

Ne nu e kaffet klart så jag ska la ta mig en köpp å sätta mig på balkan å bara njuta å hoppas på att älsk kommer ut å sätter sig med:D får ju inte missa all sol iaf..hehe. Skriver nog mer senare eller imorrn.

Hoppas alla har en toppen kväll i värmen:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0