trött

Japp då har man precis gått upp ur sängen..:) e helt dö idag..måste försöka vända tillbax på dygnet snart igen så man e lite piggare på dagarna för det senaste 2 veckorna har jag vart trött å på konstigt humör..iofs humöret e la inte konstigt me tanke på allt strul som vart me mina pengar å allt runt omkring. Men måste iaf ändra på dygnet lite.

Idag så skajag partaja hemma hos brorsan senare för han ska fira sin födelsedag idag å innan dess ska jag nu dricka mitt goa kaffe sen blir det till att mala den jävla tobaken..tar lagom tid det me men det e skönt att få det gjort iaf^^ så slipper man det sen:) sen efter det ska jag ta en vram å go dusch å göra mig iordning lite smått..börjar la festa runt 16-17 tiden som vanligt^^ tar iaf en öl sen å njuter:)

Ne fan orka skriva mer..uppdaterar mer imorrn eller nått..hoppas iaf alla har en super bra helg :)

//kram tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0