uppdatering

Jag på väg till festen i lördags^^


Onsdag morgon och jag e fortfarande vaken men trött som en å annan idiot så det blir att sova efter man skrivit blogg. kl e nu 05:23 enligt datorns kl..:D så det e inte konstigt man e trött plus att jag har inte druckit mitt goa kaffe ännu för det e ju slut..:( eller 1 kopp har jag fått i mig iaf^^ Men va har skett det senaste..va fest i lördags hemma hos bror och det va lite folk iaf..:D det va skoj..sen i söndags låg jag bakis hela jävla dagen men sen har det bara vart lugnt..spelat en del..:D

Jag har iaf insett att man inte kan lita på folk va dom säger för det e bara skit snack allt ihopa..det e få man kan lita på men jag vet nu vilka jag kan lita på. trodde en viss person va sann men det e visst inte 1a gången jag tror det heller..å alla gånger har det bara gått åt helvete fick iaf svart på vitt nu att jag inte ska yttra mina känslor för någon för man blir aldrig tagen på allvar eller får nån respekt..falska människor e jag trött på nu. så jag ska fan inte yttra mina känslor för någon mer på ett jävla bra tag. vill inte bli sårad mer än jag vart i livet..denna gången gick det aldrig så lågnt så jag slipper gå igenom massa skit så sätt å det e jag glad för. men men skit samma orka bry sig om falsk människor mera.

Ne nu orkar jag inte skriva mer så här e lite bilder från lördags kvällen..hade skit skoj då iaf..:D






Ne nu ska jag sova^^
puss o kram
//tiias


Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

ha en trevlig kväll! :D

2009-03-13 @ 19:44:23
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0