Bakis

Jag 28/3-09


Sitter här nu å e bakis å ont i kroppen..hehe va full och klumpig inatt å ramla över tv:n i sovrummet..haha tur va gick det bra med tv:n men me mig gick det si sådär..har blåmärken och skrapat upp armen å axeln^^ så kan det gå när man dricker för mycket av det goda:D annars va det en toppen kväll förutom lite små bråk me brorsan men det hör nästan till^^ Va en hel del folk me igår iaf å det va skoj.

Jag insåg nått igår som jag inte insett förän nu..:S men det e det att jag hade en person i mitt liv som såg mig för den jag e å älskade mig för den jag e men jag har bara stött bort henne hela tiden av nån anledning men jag vet inte varför..men jag insåg igår att hon betyder verkligen mycket för mig me och jag hoppas inte det e för sent att ändra sig. Jag ska försöka att visa mina känslor bättre denna gången iaf. Va iaf skönt att fått inse hur det egentligen ligger till..:D

Hade iaf trevligt igår och jag e glad över att Cecilia kom oxå för det fick mig att inse ett och annat^^ Varför strö tid på saker å ting som man inte kan få när man har allt redan? Insåg iaf hur mycket Cecilia betyder för mig.

Ska försöka att släppa taget om wow lite me å ge verkligheten en chans..:D e beroende av spelet men det e tack vare att jag gillar det och det får mig att inte tänka på allt annat runt omkring å det e la både bra och dåligt på samma gång..men ska försöka att komma ut lite å sen umgås med Cecilia lite oxå för hur ska det annars funka om jag ska spela 24/7^^ hon vet redan att jag e beroende å hon accepterar det^^ brar jag ger henne lite tid me å det e ju helt först6åligt..:D så jag ska försöka så gott jag kan.:D

Men men nu ska jag iaf spela lite^^

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0