Sömnlös

Jag mitt i natten..trött som fan iaf men kan inte sova..:S


Sitter här igen å kan verkligen inte sova..:S låg bara å tänkte på hur patetiskt tråkigt liv man har..:S Önska man kunde bli liten på nytt så man slapp ta ansvar för allt bara va liten å leka, det hade verkligen vart nått. Sen skulle man gjort andra val i livet än de man gjort nu men det e tyvär inget man kan göra nått åt nu iaf hur mycket man än vill. Så det e bara leva vidare å hoppas iaf att det får någon rätsida på allt till slut men ser inte ut som det just nu.

Imorrn/idag så ska jag fan få tummen ur att städa här hemma sen kolla lite jobb å sen måste jag till läkaren å lite annat..dratt ut på allt ett tag nu men nu ska jag iaf ta tag i det..orkar inte me att ha det såhära mer nu. mår inte bättre av att bara gå hemma å rulla tummarna å hoppas på att allt ska lösa sig..visst det löser sig alltid på ett eller annat sätt men lättast e om man hjälper till att lösa saker å ting. Ska även kolla om man kan flytta från denna skit stad för jag vantrivs som fan här..:S är så trött på thn så det inte e sant..När jag va hemma hos tina i veckan här nere i blekinge så njöt jag verkligen av varje minut som gick..va så jävla skönt att komma hemmifrån ett tag å bara ränsa tankarna. Hade jag inte behövt åka em som igår så hade jag fan stannat ett tag till. Ska iaf kolla om man kan komma från thn nu iaf.

Jag vill ha ett normalt liv som inte ser ut som ett kaos som mitt gör..måste anpassa mig efter massa skit som jag inte änns har med att göra..orkar fan inte bära all denna skit sj längre. jag mår fan illa av all skit som händer hela tiden, Jag vill bara vara lycklig och ta hand om mig sj å inte alla andra i min omgivning.

Jag önska jag kunde hitta en underbar och go tjej som man kunde skapa ett nytt liv med..Hade en men allt verkligen sket sig och jag vet inte om jag e glad eller ledsen över det..men visst den personen betydde massor för mig oavsett va nån annan tror, tycker och tänker men så e det iaf..saknar henne iaf massor men försöker att inte tänka på henne men det e stort sett omöjligt att inte tänka på henne vissa gånger. Undrar ibland varför det vart som det vart. Men lika bra att låta det vara för ska jag fundera på det kommer jag bli tokig..lika bra att det vart som det vart..lärde mig en sak av det iaf och det e att jag ska lära känna personen innan man går vidare. Men det e som det e nu iaf och det e lika bra bäst så xD Men de känslor som jag hade kommer aldrig komma tillbaks för denna person.

Men jag måste iaf från thn snart för jag känner att stannar jag kvar här kommer mitt liv inte förändras ett skit..rädd att det kommer sluta med att allt går åt helvete igen så man börjar dricka och gå på droger igen..men det vill jag inte..e glad att slippa det men känner ändå att det skulle vara skönt att ta nått för att slippa all skit för ett tag..men nej nej ska inte ta nått..det hjälper bara för stunden å sen blir det 1000ggr värre efteråt, har vart i skiten förr så jag vet hur det slutar..slutar med att man ligger på psyket eller sjukhuset och mår dåligt å tycker synd om sig sj..*PATETISKT* men så e det..:S Jag skriver massa skit men klagar inte på nått för jag har mig sj att skylla till en viss del att man har det som man har det och det e bara jag so kan göra något åt saker å ting. och jag ska fan börja ta tag i en del saker nu iaf. trött på detta nu iaf.

Idag ska jag iaf träffa en tjej som pluggar/bor neråt skåne till vars mamma bor här i thn så denna tjejn e iaf här nu ett tag hos sin mamma å hon känner ingen i thn så vi skulle ses å lära känna varandra så känner hon iaf någon sen..hehe hon kanske ska flytta hit när hon studerat klart men det va la inte säkert men skulle jag vart henne skulle jag inte flytta till thn men det säger jag bara för jag bott här stort sett hela mitt liv och e trött på skiten..hehe för de ny inflyttade e thn säkert en trevlig stad så sätt..:D så jag ska inte säga så mycket..:P Men personligen förstår jag inte hur man kan flytta hit iaf..haha

Jag föddes här i thn och bodde här tills jag va 10år då¨vi flytta till en ännu mindre skit håla Grästorp som va ännu värre än thn å där bodde vi i 7år tills jag börja gymnasiet här i thn å tröttna på att pendla så jag tjata på mamma att flytta tillbax hit å det gjorde vi när jag va 17^^ hade tjej och skola här så jag orka inte åka fram och tillbax hela tiden å fick iaf min vilje igenom..men sen om det va så klokt vet jag inte. kunde flyttat nån annan stans istället..hehe men men då vart man iaf tillbax här å har bott här sen jag va 17 iaf å nu e jag 25..tiden går fan snabbt om man tänker efter haha redan 25 uscha..:S men men snart e man ännu äldre oxå:( Vill inte bli gammal. Har jag inte träffat en underbar tjej och fått barn innan jag fyllt 35 så ska jag fan ta livet av mig..hehe hellre det än att bli gammal och gaggig..:P

Men men nog om all skit nu^^

Kom iaf hem igår från Tina igår kväll vid 21:30 så då vart det raka vägen in i duschen å sen bort till fredrik och jenny för vi skulle ut på krogen..:D kl va ju redan så mycket så det vart att svepa en massa öl så man va lite dragen innan man drog ut..men det va 2 öl åt gången..öppna en ny hela tiden innan den andra va slut så det gick undan sen fick jag några goa shots av fredrik me så man kom igång rätt snabbt där iaf..sen drog vi ner vid 12 tiden å det va riktigt skoj för en gång skull..:D Men i veckan hos tina så hitta vi på lite olika saker..va hemma hos några vänner till tina å partaja lite å satt och tjöta sen så hade tina fest i fredags då kom det lite roligt folk dit så satt vi å röka vattenpipa, spela guitar heros och festa som bara den..:D va redigt skoj.^^ hoppas det kommer fler tillfällen att åka dit ner till co..:D saknar tina å kim iaf..:D sen lilla angelina saknar man me..så rar hon va..hehe

Ne nu ska jag sluta skriva för stunden. kanske skriver mer senare..:D

tjohej

//tiias pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0