Crousing 2009



Crousing idag i stan så det blir party all night long..:D har precis gjort mig iordning för kvällen å nu sitter jag här me en cigg och en kall go Pripps..:D Bilden e från idag btw^^ Förfest hemma hos bror och pyret^^ sen blir det att dra ner till alla raggare i stan å supa me dom..haha ska iaf inte bli lika full som förra året då jag låg och sov hela kvällen på en gräsmatta..:D haha..men men ska hålla mig till mina öl å ingen sprit..:D

Vet inte riktigt vilka som ska vara med ikväll men det löser sig för man hittar alltid nån man känner nere i stan senare^^

Ne nu ska jag supa vidare..:P
tjollahop ha en toppen helg allesammans..:D

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0