Lördags morgon

Kl är 05:10 nu och jag e fortfarande pigg..:( trotts att jag sov de få timmarna igår natt men ska la iaf försöka sova snart om jag ska orka att partaja senare idag^^ e fortfarande sjuk men känner för att komma ut å hitta på något för jag har vart hemma nu ett par dagar tack vare febern å den förbaskade förkylningen.:( Blir nog att sitta hemma hos Robin å dricka lite me folket å spela GH^^ ska klassa ut dom allihopa..:D haha

Cecilia skulle vart här som idag/igår men hon vart tvungen å jobba för nån av hennes arbetskompisar hade blitt sjuk så hon fick hoppa in istället..:( så jag har inte träffat Cecila nu på flera dagar så jag hoppas inte hon måste jobba senare oxå. vill ju mysa lite^^

För övrigt så är väl allt det samma..tankarna har snurrat runt av olika själ det senaste dagarna och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla dem för jag förstår mig inte på dem. Men det kanske inte e meningen att jag ska det heller. Men hur som helst e det inga tankar som kan förstöra mitt nuvarande liv och levene..bara just det att man tänker mycket på allt som passerat under årens lopp.

tänkte på vissa personer förut som jag verkligen haft starka känslor till och jag hoppas innerligen att dem har det bra me sina liv nu för jag har det bra och jag har det bra utan dom me..trodde inte det först men jag har insett mer dag för dag, vecka till vecka, månad till månad hur skönt det är att inte känna som man gjorde då för jag e lycklig nu och vill att det ska förbli så med men jag hoppas iaf dom e lyckliga dom oxå..iaf med sitt liv..Jag vill dom inget ont och jag vill inte ha med dom att göra heller. Jag har inte tänkt på dom av saknad eller intresse att ha nått me dom att göra..bara tänkt och hoppas på att dom har det bra som jag har det nu med min familj, Cecilia och med mina vänner.

Nu ska jag och bror lägga oss i var sin ände av soffan å glotta på en film å sen blir det te å sova så man får kommit iväg till råttan å sen va me min älskling^^

natti natti för denna gång:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0