Äntligen:)

Woohoo:) Jag har fått städat idag ordentligt oxå:P redig jag känner mig:) Nu sitter jag å väntar på att kl ska bli 19:00 så man kan börja tvätta:S lagom kul eller? NOT!! Men det måste göras ibland med:) Sen när jag är klar med tvätten blir det mat och film hade jag tänkt mig, ska kolla på "Adventureland" för det sägs att den e bra. tänkte kollat på den för ett tag sen men skippa det men nu får jag la göra det:)

Idag ska jag iaf försöka komma isäng hyffsat tidigt iaf har jag sakt flera dagar men idag har jag vart sjukt trött hela dagen plus att jag grejjat hela dagen typ så kommer va dö sen efter tvätten;) haha, så det blir bara 1 film idag.

Imorrn e det fredag å inget e la direkt planerat ännu så jag får la se va som dyker upp om man sitter hemma eller va man gör.

Va en medel ålders kvinna som hoppade framför tåget häromdagen här i thn:( RIP. Men jag har alltid funderat hur man kan göra nått sånt? bara stå och vänta på tåget å sen se det komma å bara få för sig att ta det klivet ut på spåret:( då måste man verkligen må riktigt dåligt:( det är tråkigt att sånt sker faktist men va har man för tankeställning till ett sånt beslut, Jag skulle kunna stå å vänta men att ta klivet ut bara:S usch säger jag bara:(

Nog om det, nu ska jag sortera tvätten sen tvätta:D

Skön låt:)

We've been together yesterday,
you tried to find the only way.
At the right time you'll be mine,
and our love will always shine,
tell me when will you be mine.

chorus:
dance will u dance with me all night,
your arms will hold me tight,
we'll dance until the the mornin' light.

oohhhhhh oh oh oho hhhhhhhh

chorus (x2)

oohhhhhh oh oh oho hhhhhhhh

I hope you come and find my heart,
I've always loved you from the start.
At the right time you'll be mine,
and our love will always shine.
Baby say that you'll be mine.

chorus (x2) 

oohhhhhh oh oh oho hhhhhhhh
(dance with me all nigh-t)
oohhhhhh oh oh oho hhhhhhhh


//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0