bakis

Dagens bild:)


Fyyy va jag mår pyton idag:S Va inställd igår att va hemma å ta det lugnt men sen så fick jag förfrågan att följa med hem till några vänner å äta nått gott och spela lite sällskaps spel:P men det vet man ju hur det slutar, massa alkohol, drack 8öl å massa äcklig HB:S så när jag kom hem eller aa hem till kompisen så hamnade jag inne på toa en stund, Uscha säger jag bara, värsta va att det va bara massa blod som kom upp så jag vart skit skraj ett tag:S Men hoppas iaf det inte va nått onormalt.

gårdagen börja med att jag fick sms om att följa med så jag gjorde mig iordning å gick till bussen å jag höll på att missa bussen så jag fick springa som en jubelidiot:P haha sen när jag kom hem till J och M så stog dom å grejja me maten å det vart Rådjurs stek med klyfftpotatis å sås:P mumma:D sen vart det lite öl å snack om allt tog upp nått spel men kom aldrig igång med det:D sen vart det dart kastning å det va skoj, sen hade grannen fest med så vi hamnade där en stund å det vart ännu mer alkohol, jaa jag vart sket full iaf, haha sen vart vi hämtade nån gång under kvällen men när vet jag inte;) så kom vi hem iaf å jag in på toa, sen skulle jag lägga mig men allt bara snurra och jag mådde skit så jag fick hålla på en stund tills jag hitta rätt ställning å somna på:P somna iaf till slut.

Vaknade ett par ggr imorrse men gick upp runt 13 tiden å gick hem till mammsen en snabbis innan jag gick hem, sen när jag kom hem vart det dusch sen har man bara slappat idag, å lär fortsätta med det tror jag för jag känner inte alls för att göra så mycket annat just nu. hehe, ja det va min helg det:P

Mår piss av en annan anledning med men det ska jag inte gå in på nu så nu ska jag sluta skriva för denna gången.

ha en trevlig lördagskväll:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0