=(

Dagens bild ;)


Grrr nu tog mina cigg slut å jag har inte hunnit vakna till liv ännu:S sitter här me kaffet å nada cigg..blää säger jag bara..haha men jaa får köpa om en stund för just nu orkar jag inte gå ut i kylan:S iofs har jag lite torr tobak men hur gott är det från en skala 1-10:O Men det får la duga en stund iaf:P Idag ska jag försöka ta en promenad hem till mor för ja det finns en del jag ska prata med henne om nu:) sen ja idag eller imorrn får jag ta å gå in till försäkringskassan med lappen ang mitt bostadsbidrag för 2010:P men ska på möte i stan imorrn så jag tar la det samtidigt, ska höra lite med dom om andra saker med när jag är inne:)

Har suttit å pratat med N och Anna nu på morgonen med, mycket som sker utan att man vet ett skit om det:P Anna har gått och gift sig och skaffat hus. hus och karl;) nu fattas bara volvo hund och ungar fast barn har hon ju sen tidigare:P Får åka ut å hälsa på dom i skogen nån dag:)

Men mer idag vet jag inte va som sker det blir affären, mamma om jag orkar sen får man se va som sker. Nu ska jag iaf fortsätta lyssna på musik å ta disken från igår så det inte växer mer:P så ja ha en trevlig dag allesammans:D

//tiias


Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag har redan hund! dock ingen volvo =)

2009-11-05 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0