god kväll

God kväll, Idag så fick jag tatt disken och plockat iordning lite sen så kom mammsen hit istället så slapp jag gå till henne:) så vi fika och satt och tjöta skit:P sen har jag inte gjort så mycket mer, satt på msn å snacka me lite folk och kolla runt på nätet men sen vart jag så jävla rastlös så jag va tvungen att gå ut på en kort promenad men det va ju svin kallt ute så det vart typ bara 20-30min ute:P sen vart det hem igen och på me kaffe å sen har man suttit här å degat igen, tänkte snart ställa mig och göra stroganoff med pasta och kolla på film;) mumms.

Bilder från promenaden:)



Ja det va en tråkig dag som vanligt och inget nytt att läsa. måste bannimig komma på nått annat å skriva om eller hitta på mer saker å göra så jag har nått att tillägga, känns som jag ältar samma skit om och om igen:P haha aja nu ska jag kila:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0