hata vinter

Dagens bild:P


Satans svidande ögon och torr hud:S Hatar början på vintern för man torkar ju för fan ut. jobbigt jobbigt:( Men men får la börja smörja in kroppen:P Vaknade iaf nyss av att telefon helvetet ringde å kände absolut inte för att kliva upp ur sängen idag men kl va så mycket så jag kände att jag va tvungen. Idag är inget planerat på chemat va jag vet mer än att jag ska duscha och ta en ny tvättid:P

gaah finns så mycket jag vill skriva just nu men tycker jag borde vänta tills jag verkligen är 100 på allt å hur allt kommer gå, men jag är iaf glad över beslutena som e tagna å hoppas allt kommer bli som planerat. Jag vill inte missa det som kommer att ske. Är en stor förändring i mångas liv men störs för mig och en person till men jag ser fram emot allt med glädje och spänning. Men men mer skriver jag inte nu förän jag vet mer.

Aja ne nu ska jag fortsätta dricka mitt goa kaffe och sen hoppa in i duschen. skriver mer senare.

//tiias


Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken fin header du har :D Hade du en bra halloween? :) Kram

2009-11-04 @ 18:39:13
URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0