Känsliga jag:P

Dagens bild :P

tittut;)

 
Hej hopp:)

Vaknade för en stund sen och har sån jävla huvudverk idag så det inte e sant:( Måste försöka sova mer än va jag gjort senaste tiden, skulle laggt mig igår kväll när jag va trött men nej då jag la mig och kolla på massa filmer med Hilary Duff, "The perfekt man", "Rise your voice" och "A Cinderella story" har sett dom förut men dom e fan bra å sen Hilary Duff är inte dåligt fin:P Men hon påminner om en person jag känner, vet inte hur med det finns drag som påminner:P En sak e sjukt iaf för jag har blitt så jävla känslig senaste tiden, med det menar jag att kollar jag på en film med massa tråkiga scener så blir jag tårögd å börjar nästan grina haha. kände av det inatt haha. men en film jag grät mycket till var Seven pounds med Will Smith den va fan sjukt sorglig:S aja jag har blitt känslig;)

Jag undrar hur jag kommer reagera när lilla T kommer:P för jag har bestämt att jag ska vara där när h*n födds för det kan jag inte missa, inte en chans att jag missar det. men lycklig kommer jag vara:)

Idag ska jag till mamma en sväng senare tror jag iaf:P sen ska jag la inte göra mycket mer. jo plocka upp här hemma men det ska jag göra nu snart om huvudverken vill släppa lite. mer kaffe blir det nu iaf:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0