måndag igen

Dagens bild ;) Haha


Morrning vaknade för en stund sen och är helt slut idag, la mig 05:30 imorrses så ja man har inte sovit alla sina skönhetstimmar man behöver men jaa kunde ju inte sova bort hela dagen:P dagen ska börja me kaffe sen en dusch sen får vi se va som sker. inget planerat än iaf. ska la försöka städa upp lite här hemma med för det ligger kläder över hela lägenheten å bör diska innan det blir allt för mycket.

Helgen va iaf toppen:) Fredags var det lugnt hemma sen i lördags va det helloween fest:P och igår va jag på jakt efter min försvunna kamera som jag hittade hos killen som hade festen, hitta även min mössa å vantar där. haha måste vart redigt onykter som sprang ifrån allt. haha, sen åkte jag hem till Cecilia och kollade på 2 filmer sen på vägen hem mötte jag bror och J å stog och tjata me dom lite, sen väl hemma gjorde jag varma mackor och kollade på ännu mera film:D aa det va helgens bravader men har vart kul som fan.

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe å sen kila in i duschen;) ha en toppen dag.

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0