natti natti

God kväll eller natt kanske man ska säga:) Sitter här nu å har precis chatat en stund med folk på men å har miss mother in the phone:) Sitter nu och installerar nya CoD spelet å ska se om det funkar sen efter jag e klar med det ska jag faktist lägga mig och kolla på "Män som hatar kvinnor" å det e ovanligt att jag kollar på svenska filmer:P men jag kolla trailern på den nya "flickan som lekte med elden" och den verka bra å den e tydligen uppföljaren till "män som hatar kvinnor" så jag får la börja med den:P Är på så sjukt glatt humör idag å det e tack vare att jag vet att våran lilla "Theo" lever å frödas i magen på Nathalie och nu ser jag ännu mer fram emot att vår lilla skrutt ska titta ut:) Bara halva tiden kvar mer eller mindre:) LÄNGTAR!!!

Önska tiden kunde gå snabbare så nathalie kan komma hit innan så jag får ligga å klappa på magen å prata med vår lilla sötnos innan han kommer ut, för Nathalie ska försöka komma hit i december om hon hinner för hon har ju 2 möten tätt inpå varandra sen ska hon ju till sin mamma på kanarie öarna å fira jul iår. Nu vet dessutom hennes mamma och mormor om "Theo" och dom vart glada och tog det bra å det känns ännu skönare faktist:) dom vet om situationen som den är men allt är till för att lösas på ett eller annat sätt och jag hoppas allt kommer bli bra igen. Senaste har jag faktist funderat mycket på om det skulle kunna funka mellan mig å Nathalie igen och jaa om detblir som det låter så skulle allt funka för jag kan inte komma ifrån att jag fortfarande älskar henne trotts allt som skett. men jag kan vara berädd att ge allt en chans igen om det håller sig som det e nu:) just nu känns allt toppen, sen allt annat skulle bli så mycket lättare om vi kan vara tillsammans.  sen får vi våran egna lilla familj. Jag tycker för "Theo's" skull skulle det vara underbart om vi fick allt att fungera. men det e inte bara för vår lilla skrutts skull jag vill detta för som jag sa så älskar jag Nathalie och jag får vara dum eller idiot men jag vill ge allt en chans till sen för allt ont ger nått gott oftast, tycker iaf jag. Älskar man någon så starkt som jag älskar henne så anser jag att man kan förlåta 1 eller 2 å kanske fler gånger. Men jaa nu e det bara vänta å se hur allt slutar iaf men vi har pratat mycket å det låter och ser lovande ut:)

Så nu ska jag kolla film sen sova för jag har en del å göra imorrn:)

T&N älskar er av hela mitt hjärta <3 puss

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0