Pappa?!:)

Hehe jag sitter verkligen och försöker föreställa mig som pappa:) va ute och gå med bebisen i vagnen och ja bara va pappa till en liten skrutt. När jag tänker på det ser jag fram emot det skit mycket men kan ändå inte föreställa mig ännu att bli pappa, Har ju alltid tatt hand om mig sj å gjort va jag sj vill utan att behöva ta ansvar eller tänka på nått annat. Mitt liv kommer förändras totalt men jag kan ju iaf säga det att det e nått jag verkligen ser fram emot för jag kommer absolut inte sakna mitt liv som jag har nu eller haft.

Jag ska göra allt för att bli en bra pappa och en bra förebild, skrämmande men spännande;) man växer in i rollen som förälder rätt snabbt tror jag sen blir allt till en rutin oftast, visst kommer det alltid hända saker som man kanske inte förväntat sig men de mesta blir en rutin. Men jag längtar sååå mycket tills dagen vi är på BB å den lille tittar ut;) kan tänka mig att Nathalie är mer orolig å skrämd för den dagen:P men tror iaf att när allt e klart kommer det vara den bästa dagen i våra liv iaf:)

Jag kommer iaf aldrig försvinna eller svika mina barn, har sj blitt sviken av min egna far under min uppväxt å han fanns inte där för oss och så kommer det aldrig bli med mina barn. Det kommer vara viktigaste av allt i världen för mig. vill inte att mina egna barn ska hata mig. Kommer göra allt för dem å för att allt ska fungera. Jag kommer iaf alltid ta mitt ansvar och finnas där både psykist och fysiskt för både barnets skull och för att stötta å hjälpa Nathalie, det är nått jag å nathalie har tillsammans. Tror vi kommer bli bra päron;) haha.

Men det jag ville komma fram till att jag har svårt att se mig ännu som pappa:P

ser jag ut som en pappa?;)


//tiias


Kommentarer
Postat av: Maria

Rollen som förälder förändras hela tiden, tro mig! Théa är bara sju veckor, men det känns som om hon lär mig nya saker varje dag! :) Men en sak är iaf säker, det går inte att förklara hur det känns, och ingen som inte är förälder kan någonsin förstå hur det egentligen är. Jag önskar er all lycka till! krama

2009-11-25 @ 06:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0