Renovering påbörjad:)

Renovering av lägenheten har påbörjat:P Ska tapetsera om i sovrum, hall och kök. måla om i badrum och alla tak i lägenheten och byte av golv i sovrummet, hallen och köket med:D sen när allt är klart kommer det vara en ny lägenhet, bara en del små saker som dörrar å sånt som ska fixas med:) Just ja jag får nya toa dörr som va trasig redan när jag flyttade in. Idag har jag börjat me sovrummet å dra ner tapeter å det e typ klart sen ska jag på hallen å köket efter det:) sen ska det spacklas å slipas, efter det målar jag taken innan jag tapetserar å så blir det i alla rumm så man slipper spilla på nya tapeten:)

Jag kommer göra allt jobb sj förutom byte av golvena för det e jag nog inte best på;) men denna gånge ska jag iaf va mer nogran med tapetseringen för jag slarva med vardagsrummet var av lossnat lite i hörnena, tog inte bord dom gamla lagrena me tapeter utan tapetserade på så då lossna de gammla så där av lossat i hörnen. så nu ska jag va duktig denna gången iaf:)

Har valt en svart tapet me vit/silvriga ränder i sovrummet var av jag tror blir snyggt, sen ljusgrå tapet i hallen och vit tapet till köket med 2 olika vita nyanser i samma. kommer lägga upp bilder på lght innan sen under tiden jag donar sen efter så alla får se:P men nu orkar jag inte lägga in bilderna på sovrummet av det jag gjort nu. kommer nog imorrn lite bilder:) Men tror iaf att det kommer bli snyggt när jag e klar:)

Kommer nog få lite hjälp av Emma och Dennis imorrn för emma e ju utbildad tapetserare eller snart iaf:P så hon kan hjälpa mig å dennis erbjöd sig sj så varför inte:P Men nu e jag klar för dagen och jag är svin trött. Så nu ska jag krypa ner i sängen i mitt nya sovrum alltså i tv rummet:) har allt här inne nu så det e full packat här:)

Så jag skriver mer imorrn. Natti natti.

T jag längtar efter dig:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0