T



Jag vet inte vart jag ska börja men som alla kanske vet redan så har Nathalie bestämt sig för att behålla lilla T:) Och jag är faktist glad över det beslutet va jag än sakt innan, för jag och Nathalie kommer verkligen bra överens nu och kan diskutera som vuxna personer. Tycker personligen det är huvudsaken att båda kommer överens och att båda kommer finnas för T, Visst kunde allt vart bättre men nu e det som det är och man får göra bästa av situationen för man får faktist ta snavar för det liv man skapat. Jag kommer aldrig att svika mitt barn oavsätt vad. För T betyder mer än allt för mig, längtar så efter att få ha H*n i famnen och se min lilla skatt:) Jag vet att en del kanske inte alls håller med mig om det jag skriver men hade personer vart i samma sitts som mig hade dom förstått. Finns vissa saker som jag krävt och det kommer jag göra med men det är skit samma för jag är nästan 100 på att det är som det ska. Men inget kan slå känslan att veta att man ska bli pappa eller jo dagen man blir det slår nog allt:) ser iaf fram emot det.

Finns sjukt mycket mer jag skulle vilja skriva nu men kan verkligen inte det just nu, men hoppas jag kommer kunna skriva om det senare:)

Hoppas snart att N får en tid för UL för jag vill see bild på lilla T och veta att allt är som det ska, det tror jag men ändå vill jag veta det:) Att vi kallar bebisen för T är för blir det en flicka ska hon heta Tindra och om det blir en pojk ska han heta Theo men eftersom vi inte vet kön så får det bli T;)

Jag hoppas på en ljus och lycklig framtid trotts allt:)

Nu ska jag ta å göra lite mat för jag svälter snart ihjäl, idag blir det köttfärsås med pasta:)

//tiias


Kommentarer
Postat av: Nathalie

söt du är :)

2009-11-11 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0