Torsdag 12 nov

Dagens bild.


Vaknade nyss av telefonen som ringde, men det va en ljuv stämma från andra sidan så klart man inte kunde lägga på fast man e trött som fan, Sen kände jag att det va lika bra att kliva upp ur sängen så man inte sov bort hela dagen som vanligt:P Idag ska jag tvätta kl 7 till 10 å innan dess får jag se va som sker, måste iaf fixa lite här hemma för idag ska jag fan ta ur tummen ur röven å fixa det, skriver det jämt men händer aldrig nått men idag ska jag göra det:) sen blir det la film senare som vanligt. Skulle lägga mig tidigt igår igen men nej nej så vart det ju inte. kollade på en tjej film som alla säger;) "Material Girls" haha den e faktist helt okej att se, sen kollade jag på "one last thing" handla om en pojke som e döende av canser som får en sista önskan innan han dör, den va riktigt bra och lite smått sorglig, men pojken hade en stark vilja å ett glatt humör trotts all smärta. Sen efter den kollade jag på klassikern "mr and mrs smith" haha så bra film med Angelina Jolie och brad pitt, sånt förhållande skulle man ha:D haha.

Det va la dom filmerna man gick igenom igår, får se va det blir för nått sen. Kollar på gammalt som nytt för nu har jag sett allt nytt som finns ute så nu får jag gå på de gammla filmerna. men men nu ska jag ta å plocka lite.

Ha en toppen dag allesammans:P

//Tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0