Tråk söndag

Dagens bild


Söndag idag ja:) Som alla andra söndagar så har man tråkigt;) Men det är ju tråkigaste dagen på hela veckan. I helgen har jag inte gjort ett skit mer än kolla på film å spela massa små spel på msn:P Vinner ju bara så det e inge kul;) ska nog snart göra nått att äta å kolla på ännu mer film:)

Jag har verkligen tappat tråden för att skriva massor, kanske för att det inte finns så mycket att skriva. eller joo det finns massor men inget jag kan skriva nu iaf för jag vet inte hur allt kommer sluta så jag vill inte skriva nått som sen inte blir som man önskar. Jag har alltid varit förhastad i många saker som sen slutat i kattastrof och så vill jag inte ha det igen så jag ska börja tänka mer å känna efter va jag verkligen vill, tycker och tänker. Visst jag vet precis hur jag vill ha det men det e inte säkert det blir som man sj vill. men man kan alltid hoppas på det bästa.

Första jag iaf vill är att lilla T ska komma till världen för jag längtar såå otroligt mycket efter det:) eller finns en sak till jag vill innan dess men det håller jag för mig sj:) lika bra bäst så:)

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0