allt har ett lyckligt slut:)

Allt löste sig me lägenheten:) ska ner till stan imorrn och skriva på papprena igen, så nu kan man koppla av å njuta av lugnet ett tag:) kommer nog sova gott inatt iaf:) Nu har jag precis gjort mig iordning och rakat mig. va verkligen behövligt:) så nu ska jag ta mig en promenad hem till Therese på kaffe å kaka:) å inte fan fick jag nybakat:/ hon va lat idag haha så det fick bli till nästa gång. Men ska bli skoj att komma ut och träffa lite folk igen. har la inte sett en människa på månader nu förutom bror och jennifer men dom bor ju typ här:P haha. men men nu ska jag kila iväg. skriver när jag e hemma igen eller imorrn.

tjohejsan:D

//tiias


Kommentarer
Postat av: Sara

Eftersom att jag inte tycker om tanken på att välja sida så kommer jag inte att vända ryggen emot någon av er, men det känns som om det kommer att betyda mer för dig då jag och Natta inte har haft någon riktigt bra relation till varandra någonsin.

2009-10-19 @ 22:20:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ungmamma1989
Postat av: Therese

Lat e jag ;D lite stolt

2009-10-20 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0