statistik


Ja man kan toppa sina egna rekord ibland om man skriver saker som intresserar allas nyfikenheter:D
Kul med många läsare men så få kommentarer. men jag kan förstå om det inte alltid lätt att sätta ord på saker å ting. men jag vet inte om det kommer vara lika spännande hela tiden som senaste dagarna men ja vi får se:D

Jag såg idag hur en viss person stämplade ut mig för att vara den elaka boven i detta drama som skett nu, hur jag har sakt å tvingat henne till att göra abort eller att jag vill ha ensamrätt på barnet. det är absolut inte det jag vill men ska det hålla på me detta jävla bråk kommer jag inte hålla käften iaf. jag kommer begära delad vårdnad å funkar inte det så kommer jag använda mig av all jag har för att bevisa vem som brytt sig om barnet hittils och vem som gjort allt. Skulle va kul kanske om hennes familj får veta va deras perfekta dotter pysslar med. Kan hon jävlas å vara elak mot mig kommer jag ge tillbaks med samma medicin, Jag försöker att låta bli att bry mig men när jag blir utstämplad på nätet och att hela sanningen inte kommer med så jag får all skit då kan jag inte ge fan i att bry mig. N vill att jag ska låta henne vara men då borde hon tänka på va hon sj gör mot mig. men hennes val om hon vill hålla på såhär. Jag står iaf fast vid mina ord och jag ska ha mina rättigheter när det gäller mitt barn ingen ska försöka att smutts kasta mig och få mig att ge upp never. sen hur hon berättar för alla hur elak å taskig ajg e å att jag går på soc å vilket kasst liv jag har hmm ja va har det me saken och göra jag blir inte mindre människa för att jag går på soc och jag kan inte ta mindre ansvar bara för det heller. det är bara ett sätt för henne att försöka vara så mycket bättre än alla andra. HON är så jävla självgod och kan allt å vet allt bättre än alla andra. Men hur som helst allt som skrivs å görs sparas och ja det tyder gott och väl vem det är som e mognast. kan man trycka ner andra människor utan att känna ånger eller nått så har man inte mycket att komma med. Jag kan medela att jag hatar denna sits som är nu å jag tycker så synd om barnet ska behöva komma till världen på detta sätt. Men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde slut med Nathalie me tanke på allt hon gjort. ska man skriva saker å ting så ska man iaf hålla sig till sanningen den kommer alltid fram förr eller senare. jag har absolut inget att dölja och jag har all bevis och vittnen på att allt jag skriver är sant till minsta detalj. å är det ingen som tror mig visst upp till er men som sakt sanningen kommer alltid fram å de som inte tror mig kommer få se i slutändan att jag inte ljugit om något. men men thats life.

Jag vet att Du läser Nathalie å vill du att jag ska låta dig vara ifred så tycker jag du ska göra samma sak mot mig. jag kommer att fortsätta så länge du håller på. å om du ska skriva saker om mig berätta gärna sanningen va du gjort oxå så alla förstår varför jag gjort som jag gjort. så sluta smuttskasta mig och håll dig till sanningen eller så ger du fan i att skriva nått alls. det e ditt val nu.

Ja ne det va allt för idag eller för nu:) nu ska jag äta macka och dricka kaffe sen ska jag spela vidare:D tjoohej:D

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0