Fredag 30/10-09

Dagens bild;)


Morrning;) Idag blir det en lång och seg dag tror jag för jag la mig kl 5 imorrse och vaknade kl 9 av att jag va sjukt pissenödig och sen att jag fick sms från Therese, Men klev precis upp ur sängen för jag orka inte gå upp dels för att det va svin kallt i rummet och sen låg jag å sms:a:P Idag tänkte jag gå till mammsen å hälsa på en stund för jag ska förbi apoteket som ligger 1 minyt från mamma så jag tar 2 flugor i en smäll:P sen ska jag förbi affären på vägen hem och ikväll är det tvätt som gäller för min del. Mer än så är inte planerat ännu så vi får se va som händer mer:) Nu sitter jag iaf och väntar på att kaffet ska bli klart och sen får det bli en varm och skön dusch innan jag gör nått annat. Kollade på massa komedier och action komedier igår å inatt så därför kom man isäng sent. men just nu känner jag mig iaf ovanligt pigg för att vara nyvaken:D Men men nu ska jag kila vidare;)

Joo btw så nästa månad ska jag fixa tid att tattuera mig, satt å kolla massa tattos igår kväll å hitta sjukt snygga tattos som jag tänkt använda mig av, ska iaf börja med att skriva TIIAS över nyckelbenen å sen bygga vidare efter det så det går ner på armarna:P fick iaf massa niceiga ideer när jag kikade på bilder:P men man måste börja nån stanns så ja¨g ska börja med namnet:P

så nu ska jag kila vidare..ha en trevlig dag allesammans =)

//tiias


Kommentarer
Postat av: micha

Fan vad nice.. hoppas tatten blir bra=)

2009-10-30 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0