håll tummarna



Ja såhär ser man ut efter en timmes sömn:) het eller vad:P haha NOT.

Idag håller vi alla tummarna att all kommer lösa sig för idag ska jag åka ner och berätta hela historien för dom på eidars å försöka få tillbax lägenhetskontraktet på denna lägenheten sen ska jag ringa sandviken å förklara allt för dom med å se om man kan ångra påskriften där. Jaa jag har bara en idiot att tacka för all denna skiten men jag tror iaf allt kommer gå bra för jag ska berätta allt såå. för alla kan inte vara känslokalla. Men dom på eidars e nog inga problem för jag känner en del av dom privat plus att jag bott här 4år å skött allt. Men håller iaf tummarna. För fixar detta sig nu så kan jag börja slappna av igen å känna friheten att inte behöva bry mig om någon eller anpassa mig efter någon annan. bara göra det jag känner för det är det härliga me livet:D

Utöver all skit så har jag börjat prata med Therese igen å det va inte igår man såg henne eller hörde från henne:D har kännt henne sen hon va liten men ändå så e vi som 2 okända indevider för varandra:D men vi har bestämt kaffe dejt hemma hos henne nån dag å bara sitta å tjöta. 2 kaffe galningar å tjöt e va jag behöver..jag behöver komma ut och göra saker som jag inte kunnat innan för jag har känt mig så jävla instängt tidigare sen ett val jag sj gjort för att slippa ett å annat, kanske fel val men men nu slipper jag bry mig mer om att behöva anpassa mig efter någon annan. Jag har aldrig sett åt en annan tjej eller haft lust för en annan så länge jag haft förhållande för va e det för mening att ha ett förhållande om man har luster och behov efter andra? då e det la bättre att vara singel eller? JAPP det tycker iaf jag:)

Ne nu ska jag ta mig en go cigg och lite mer kaffe å vänta på att mammsen ska komma sen på att T ska vakna så man har nån att sms terra med:D ska störa henne på jobbet idag;) hoppas hon inte blir sur. haha. Men jag känner mig glad att få komma ut och träffa andra. sen ska jag träffa Elisabeth någon dag med över en kaffe:) om hon har tid med mig:D haha. jaja nu ska jag kila å leka med mig sj:) LEKA får ni ta hur ni vill;) haha

//tiias


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du säger att hon skriver att hon ska träffa sitt ex, men du skriver ju också att du ska träffa, inte bara en utan TVÅ tjejer. Försöker du göra henne svartsjuk för att du själv är det?

Och JAG tror INTE hon är gravid. Hon har redan ljugit om vem hon träffar så vad säger att hon inte ljuger om graviditeten? Och om hon nu är gravid så kanske det inte ens är ditt barn, med tanke på vilken slyna hon varit. Hur som helst.. ni beter er som småbarn båda två;)

2009-10-19 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0