ingen god morgon

Idag kan jag inte säga god morgon för det e ingen god morgon:S Ät trött som ett as å sitter här nu me mitt kaffe å känner mig mer död än levande. Sovit 3 timmar för dum som jag va så låg jag ju å kolla på film å sen när kl va för mycket kunde jag ju inte slita mig:S Men men ska på möte kl 10 sen så får jag se om jag åker hem å vilar eller om jag hinner piggna till:P Ska ta den lilla disken sen me när jag kommer hem innan den växer till sig och blir ett disk monster:P

Igår va emma här och kolla på film, Va riktigt trevligt för det va evigheter sen man träffa henne, iaf i nyktert tillstånd:) Jag hade köpt potatis skruvar "chips" alltså å jaa tror ni jag fick dom sj? haha nej nej emma möla i sig nästan allt;) hon som skulle äta sånt haha. jaja det såg jag ju:P Men jag hade iaf en trevlig kväll:)

Får se nu va som sker till helgen men emma tjata på mig om att följa med på fest hemma hos Nathalie, å att jag skulle klä ut mig till en tjej..haha nja det kanske jag inte gör:P alla tjejer skulle få dåligt självförtroende om dom såg hur snygg jag e som tjej;) haha men får se va det blir för någe skoj:P

Nu ska jag ta mig en go kopp kaffe till och försöka bli människa. ska sms terra Therese idag för stackarn ska sitta på buss hela vägen till sthlm idag. *Trevlig resa miss T*

jaja kaffe va det ja:P

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0