lalaaa vill sova

Morrning. Sitter här nu med världens huvudverk och helt snurri i huvet:S har knappt kunna sova inatt av verken och jag har vaknat 3ggr å spytt:S hjärnskakning är verkligen inge skoj. mår skit hela tiden. Så idag kommer jag inte göra så mycket. ska bara försöka ta det lugn och sova så mycket jag kan. E raid ikväll i spelet med men tror inte jag kommer orka med det:S inte som det känns nu iaf. Ne nu ska jag lägga mig och kika på tv å se om jag kan får sova lite till för jag e helt död.

Hoppas N kan komma nu när hon har lov för det va evigheter sen jag hade henne i min famn:( saknar det som fan och att få ligga och titta på henne när hon ligger bredvid mig:( va inte igår direkt. Men jag biter ihop för jag vet att allt kommer bli bättre snart. Hoppas jag iaf. Älskar dig N. puss

ne nu ska jag kika tv å slappa. och om nån ringer å jag inte svarar så e det för att jag sover och då har jag ljudlöst just för att kunna få sova så mycket jag kan för att denna skiten ska försvinna. Vila och sova var läkarens råd så jag får lyssna på dom. aja det va allt just nu.

tjohej.

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0