morrning:)

Morrning:) Vaknade strax före 6 imorrse och kännde mig utvilad för en gång skull på riktigt länge. Jag la mig vid 21 tiden igår för jag va helt slut efter dagens städning och allt som gjordes:) Tack mamma för all hjälp:) sen så bestämde sig broder för att flytta hem till mammsen nu så nu bor man sj igen:) Kan ju inget mer än säga att det känns skönt. för imorrses när jag vakna kunde jag gå upp å tända alla lampor, sätta på kaffe å göra va jag ville;) sitter här nu å dunkar musik:P haha kanske inte så det stör grannarna men det skulle va svårt att sova till det iaf. Men hur som hels så är det skönt att vara ensam igen å kunna göra va jag vill utan att behöva anpassa mig efter någon annan:)

Hmm nu e jag lite fundersam e det fredag idag?;) haha Japp det va det:P kollade nyss kalendern haha. fan har ingen koll på nått. men idag så är la inget direkt planerat ännu. skulle la bli film nån dag i helgen med therese men vilken dag e inte bestämt. men annars vet jag inte va som sker ska la bara slappa:D 

Men nu ska jag ta mig en cigg å mer kaffe så jag skriver mer senare idag:)

ha en toppen dag..kramar

//tiias 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0