Oooh my....

ooh my säger jag bara:S en del personer är verkligen patetiska och tror allt krettsar runt dom. Allt handlar inte om er!!

Aja hur som helst så vaknade jag kl 10idag och gick upp, satte på kaffe å sen betalade jag mina räkningar. känner mig redig som gjorde det direkt, brukar annars dra ut på det till sista sekund men idag tog jag det direkt:) så nu har man tak över huvudet 1månad till:P Idag är inget planerat va jag vet mer än jag ska till affären å handla lite sen ta en tvätt tid och jaa kanske äta nått, sen va som sker mer får jag se sen. Imorrn ska jag antagligen träffa emma en stund för det va ett tag sen sisst vi sågs, får se om lilla Dennis följer med oxå eller hur han gör. sen får jag väl ringa robin nån dag med för jag skulle fixa ett spel till honom men jaa jag har fått tag på spelet men inte bränt ut det ännu. får se om jag orkar ta det senare:)

Just ja imorrn har jag ju möte med då ska jag springa vägen förbi AF och försäkringskassan, måste ju skicka in papprena om Bostadsbidrag för 2010:P tror till och med dom höjt det *hoppas* sen ska jag ta en tur på stan å se om det finns någe skoj att köpa.

Ne nu ska jag sms terra Therese å se om hon jobbar å står i:P så skriver mer senare..tjohej!

//tiias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0