Pain

Äntligen hemma igen och ska strax lägga mig och sova sova sova..mår skit. Har precis kommit hem från sjukhuset:S Gick in å duschade imorrses för jag hade så jävla ont i nacken och mådde illa, minns att jag stod i duschen med varmvattnet rinnande på nacken för att mjuka upp den sen så högg det till i nacken sooom fan å allt bara svartnade och jag måste fallit ihop för jag hade slått i huvet å sen så vaknade jag upp på en sjukhusbår för bror hade ringt ambulansen å jag fick åka in till sjukhuset och ja visst har man fått hjärnskakning med så jag mår lagom bra nu. mår illa som fan. Men inte visste dom va detta berode på mer än att det kunde vara stress, innre oro och närings brist. får börja äta mer:) men jaa svårt när man e fattig men allt blir bättre nu för nu har jag betalat alla privata skulder så nu har jag mer pengar att röra mig med. men men nu ska jag bara sovaaa orkar inge annat mer nu.

Såg dock att mobilen och hemtelefonen hade ringt massor men har som sakt inte kunnat svara. och nu orkar jag inte ringa upp nån. så får se senare eller nån annan dag. så nu e det ljud off å nana.

Hörs en annan dag:)

//tiias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0